پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

هشدار به دارندگان دستگاه های کارتخوان:

شاپرک نماینده ای جهت تعویض یا جمع آوری پایانه های فروش به واحدهای صنفی اعزام نمی کند

نیوزبانک- شرکت شاپرک هیچ نماینده یا کارشناسی برای تعویض، تعمیر یا جمعآوری پایانههای فروش به واحدهای صنفی اعزام نمیکند .بنابراین پذیرندگان از در اختیارگذاشتن دستگاه به کسانی که خود را کارشناس شاپرک یا بانک مرکزی یا بانک مربوط به حساب معرفی میکنند خودداری کنند.

شرکت شاپرک هیچ نماینده یا کارشناسی برای تعویض، تعمیر یا جمعآوری پایانههای فروش به واحدهای صنفی اعزام نمیکند .بنابراین پذیرندگان از در اختیارگذاشتن دستگاه به کسانی که خود را کارشناس شاپرک یا بانک مرکزی یا بانک مربوط به حساب معرفی میکنند خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، با توجه به گزارشات اخیر درباره سوءاستفاده افراد سودجو از پایانههای فروشگاهی، خواهشمند است موارد ذیل را در خصوص کارتخوان خود رعایت فرمایید.

1- شرکت شاپرک هیچ نماینده یا کارشناسی برای تعویض، تعمیر یا جمعآوری پایانههای فروش به واحدهای صنفی اعزام نمیکند چرا که اساسا شاپرک ارتباطی با دارندگان واحدهای صنفی ندارد.

2- تنها نمایندگان شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت(psp) که دستگاه را در اختیار صاحب فروشگاه قرار دادهاند، مجاز به بازدید و در صورت نیاز تنظیم و رفع عیب کارتخوان هستند بنابراین از در اختیارگذاشتن دستگاه به کسانی که خود را کارشناس شاپرک یا بانک مرکزی یا بانک مربوط به حساب معرفی میکنند خودداری کنید.

3- نمایندگان شرکت پیش از هرگونه دسترسی و استفاده از دستگاه کارتخوان باید کارت شناسایی خود را ارایه کنند.

4- برای رفع اشکالات دستگاه کارتخوان نیازی به استفاده از کارت، شماره کارت، رمز اول و دوم کارت و نظایر آن نیست و از ارایه هر گونه اطلاعات مالی و بانکی خود به نیروی پشتیبان اجتناب کنید.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠٣/۲٨

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!