Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
مرکز ارتباط بانک مهر اقتصاد راه اندازی شد :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

توانایی پاسخگویی به 60 تماس همزمان

مرکز ارتباط بانک مهر اقتصاد راه اندازی شد

نیوزبانک-طی مراسمی با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (مرکز ارتباط مهر) با شماره تماس ۸۹۸۹ به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

طی مراسمی با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (مرکز ارتباط مهر) با شماره تماس ۸۹۸۹ به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، نتاج در مراسم افتتاحیه این مرکز با قدر دانی از تلاش های همکاران خود برای راه اندازی مرکز ارتباط مهر، خاطر نشان کرد: در فضای شدید رقابتی موجود بین بنگاه های اقتصادی، راه اندازی این مرکز نقش به سزایی در شناسایی و رفع مشکلات سپرده گذاران و متعاقبا افزایش سطح رضایتمندی آنها دارد. 

در ادامه حمید رضا نجف پور - معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک - با ارایه گزارشی از چگونگی تشکیل و روند شکل گیری مرکز ارتباط مهر، هدف از راه اندازی این مرکز را یکپارچه سازی سیستم پاسخگویی به مشتریان و همچنین ارتقای سطح کیفی پشتیبانی خدمات بانک عنوان کرد و گفت: سخت افزارو نرم افزار های به کار گرفته شده در این مرکز مبتنی بر آخرین استانداردهای شرکت مایکروسافت بوده و با محوریت و نظارت اداره مدیریت ارتباط با مشتریان معاونت اعتبارات و تجهیز منابع بانک و با همکاری کارشناسان سختکوش معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات پیاده سازی و به اجرا در آمده است.

وی افزود: مشتریان بانک مهر اقتصاد برای آگاهی از تمامی محصولات و خدمات و انجام بخشی از امور بانکی خود می توانند با این مرکز تماس گرفته و ضمن دریافت کد رهگیری، روند رسیدگی به مورد درخواستی خود را با سهولت هر چه  بیشتر، پیگیری کنند. 

بر اساس این گزارش، این سیستم در هر لحظه توانایی پاسخگویی به  60  تماس همزمان را دارا بوده و در مرحله نخست، کاربران این مرکز تا ساعت 16 آماده ارایه خدمات به مشتریان هستند و پس از پایان ساعت اداری مشتریان می توانند از طریق پیامگیر مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠٣/۱٤

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!