پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیرعامل پست بانک ایران:

آموزش ها باید به صورت میدانی ارائه شود

نیوزبانک-آموزش های کاربردی به کارکنان و کارگزاران باید به صورت میدانی ارائه شود زیرا اینگونه آموزش ها تأثیر زیادی در یادگیری افراد دارد.

آموزش های کاربردی به کارکنان و کارگزاران باید به صورت میدانی ارائه شود زیرا اینگونه آموزش ها تأثیر زیادی در یادگیری افراد دارد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک،مهندس ضیائی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره در همایش آموزشی رابطین آموزش استان ها و مناطق تهران با بیان این مطلب گفت: چشم امید بانک به کارشناسان به ویژه کارشناسان آموزشی است و باید تمامی سیاست ها، دستور العمل ها و قوانین و مقررات به کارکنان و کارگزاران آموزش داده شود تا آنان درجریان همه مسائل بانک قرار گیرند.

وی افزود: دستورالعمل ها، آئین نامه ها و حتی قوانین و مقررات و تجارب و تخصص افراد به سرعت تغییریافته و اطلاعات گذشته آنان نیز قدیمی می شود، برهمین اساس آموزش ها بایستی برمبنای سیاست ها و علم جدید انجام شود تا اطلاعات کارکنان و کارگزاران به روز شده و در امور جاری بانک موفق عمل کنند.

ضیائی درپایان تصریح کرد: از تمامی مدیران، کارکنان و کارگزاران انتظار داریم خودشان را در مقام مدیرعامل بانک قرار داده و نظرات و پیشنهادهای خود را جهت موفقیت هرچه بیشتر بانک ارائه کنند.

همچنین جمال مقصودی رئیس پیشین اداره کل آموزش و تحقیقات در ابتدا گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده توسط این اداره کل ارائه کرد و گفت: در سال گذشته تعداد 15هزار و 246 نفر از کارکنان و کارگزاران بالغ بر 280 هزار و 486 نفر ساعت آموزشی دیده و در همین سال شرایط ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای 45 نفر از مدیران و کارشناسان در دانشگاه های علم و صنعت و تربیت مدرس فراهم شد.

وی افزود: درسال گذشته برای هریک از کارگزاران دفاتر 12 ساعت آموزش در زمینه های بانکداری، تسهیلات، دستورالعمل ها، حسابداری و بانکداری الکترونیک انجام شد که 8 ساعت آن به صورت تئوری و 4 ساعت دیگر نیز به صورت عملی در شعبه بود.

مقصودی در پایان با اشاره به نیازهای آموزشی واحد های ستادی و اجرائی عنوان کرد: درحال حاضر از مجموع 33 استان و منطقه فقط 11 نفر دارای ردیف سازمانی آموزش و تحقیقات هستند و انتظار داریم با توجه به موافقت مدیرعامل و مدیرامور سازمان و برنامه ریزی ردیف مورد نیاز دیگر استان ها و مناطق نیز تخصیص داده شود.

گفتنی است: در این همایش هریک از کارشناسان دیدگاه ها و نظرات خود را درخصوص نحوه برخورد با مشتری و ارباب رجوع ارائه و در پایان نیز از جمال مقصودی رئیس پیشین اداره کل آموزش و تحقیقات و برخی از کارشناسان و رابطین آموزشی با اهداء لوح تقدیر شد.

لازم به ذکر است: مهندس ضیائی پس از آن از بخش های مختلف اداره کل خزانه داری و مبادلات در ساختمان میرزای شیرازی بازدید و ضمن آشنائی با آن مجموعه و استماع مشکلات از زبان مدیر و کارکنان مربوطه، دستورات لازم را برای پیگری و رفع مشکلات و موانع صادر کرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۲/٣۱

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!