پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

به مناسبت روزملی روابط عمومی

نشست صمیمی مدیرعامل پست بانک با کارکنان روابط عمومی

نیوزبانک-به مناسب 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مهندس ضیائی مدیرعامل و عضو هیات مدیره، مهندس فراهانی رئیس هیات مدیره و دکتر حمزه پوری نایب رئیس هیات مدیره از اداره کل روابط عمومی بازدید و ضمن تبریک این روز به مدیر و کارکنان آن، نشست صمیمی را با آنان برگزار کردند.

به مناسب 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مهندس ضیائی مدیرعامل و عضو هیات مدیره، مهندس فراهانی رئیس هیات مدیره و دکتر حمزه پوری نایب رئیس هیات مدیره از اداره کل روابط عمومی بازدید و ضمن تبریک این روز به مدیر و کارکنان آن، نشست صمیمی را با آنان برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک،در ابتدای این نشست محمدرضا ساجدی پور رئیس اداره کل روابط عمومی گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این اداره کل را ارائه و سپس فیلم تهیه شده توسط کامبیز امیرخانی درخصوص فعالیت ها و اقدامات جاری روابط عمومی پخش گردید که مورد تقدیر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرار گرفت.

بنابراین گزارش: در ادامه کارکنان این اداره کل ضمن معرفی خود به تشریح فعالیت ها و اقدامات واحدهای مرتبط پرداختند.

مهندس ضیائی در این نشست ضمن تبریک این روز و تقدیر از تلاش ها و زحمات کارکنان این اداره کل به ویژه در برپائی هفتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در ادامه برحل مشکل بیمه کارگزاران دفاتر با هماهنگی پست، مخابرات و سازمان تامین اجتماعی، ایجاد واحد ارتباطات مردمی و انجام نظرسنجی ها، یکسان سازی سوابق کارکنان واحدهای اجرائی و ستادی، استفاده بهینه از امکانات سایت بانک برای اطلاع رسانی و تبلیغات و همچنین توجه ویژه به واحدهای اجرائی به ویژه مناطق محروم در پرداختی ها و مزایای غیرمستمر تاکید کرد.

همچنین مهندس فراهانی در ادامه این نشست پس از تبریک روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها به عنوان مشاوران متفکر مدیران ارشد سازمانها بخش مهمی از وظایف مدیریت سازمان را برعهده دارند و دست اندرکاران و کارشناسان روابط عمومی باید عاشق کار خود باشند، در روابط عمومی باید عشق موج بزند و اگر نباشد آن روابط عمومی بی روح است.

دکتر حمزه پوری نایب رئیس هیات مدیره نیز در این نشست ضمن تبریک روز روابط عمومی اظهار داشت: با راه اندازی مرکز ارتباطات با مشتریان بانک به صورت شبانه روزی می توانیم از دیدگاه ها، نظرات و انتقادات مشتریان بیشتر آگاه شویم.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۲/۲٦
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط