پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

به دلیل بهترین عملکرد کارتخوان ها

ستایش شرکت سامان پرداخت توسط مدیر پروژه نمایشگاه کتاب بانک صادرات

نیوزبانک-مدیر پروژه نمایشگاه کتاب بانک صادرات، از خدمات شرکت سامان پرداخت (سپ) در نصب و پشتیبانی دستگاههای کارتخوان بیست و ششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران قدردانی کرد.

مدیر پروژه نمایشگاه کتاب بانک صادرات، از خدمات شرکت سامان پرداخت (سپ) در نصب و پشتیبانی دستگاههای کارتخوان بیست و ششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، هدی اکرمی با تاکید بر نقش بانک صادرات به عنوان حامی یار مهربان برای ششمین سال متوالی در نمایشگاه کتاب تهران، به اهمیت مقوله علم و دانش و لزوم فرهنگسازی بانکداری الکترونیک در این حوزه و برای مخاطبان این نمایشگاه اشاره کرد.

وی تصریح کرد:« نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یک رویداد فرهنگی، جزء نمایشگاههایی است که در آن حجم بالایی از مبادلات مالی جهت خرید و فروش کتاب انجام میشود و با توجه به استفاده بسیاری از بازدیدکنندگان از کارت بانکی ما وظیفه داریم بستری مناسب جهت تسهیل این مبادلات را با بهرهگیری از دستگاههای عابر بانک و همچنین کارتخوانهای بانکی فراهم کنیم».

مدیر پروژه نمایشگاه کتاب بانک صادرات در خصوص انتخاب سامان پرداخت به عنوان مجری انحصاری نصب و پشتیبانی دستگاههای کارتخوان این بانک در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: «همه ساله و قبل از آغاز نمایشگاه کتاب با شرکتهای ارایه دهنده خدمات پرداخت جهت نصب و پشتیبانی شبکه دستگاههای کارتخوان در طول برگزاری این رویداد فرهنگی وارد مذاکره میشویم. هدفمان از این کار این است که بهترین پیمانکار را برای همکاری با بانک صادرات انتخاب کنیم تا پرداخت الکترونیکی در نمایشگاه کتاب به بهترین و سریعترین حالت انجام شود. امسال هم طی مشاورههایی که از سمت همکاران واحد فنی در بانک ارایه شد و باتوجه به تجربه موفق همکاری بانک صادرات با شرکت سامان پرداخت در نمایشگاه کتاب سال 90 و نیز نمایشگاههای قرآن در دو سال گذشته، قراردادی در زمینه نصب و پشتیبانی تعداد 3000 دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای بانک صادرات در نمایشگاه کتاب با شرکت سامان پرداخت منعقد شد که با توجه به درخواست غرفهداران تا این لحظه تعداد 2801 کارتخوان نصب شده است».

وی افزود: «طی آزمایشهای مکرری که توسط کارشناسان بانک همه روزه انجام میشود، باتوجه به بستر ارتباطی استفاده شده زمان انجام تراکنش و پاسخگویی دستگاههای کارتخوان کمتر از 5 ثانیه برآورد شده است که سرعت بسیار مطلوبی است و نسبت به سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری دارد».

اکرمی ادامه داد: «متاسفانه در دو روز نخست برگزاری نمایشگاه، عملکرد دستگاههای کارتخوان با مقداری کندی و قطعی مواجه بود که علت اصلی مربوط به خطوط مخابراتی میشد و سیستم بانکی و سوئیچ پرداخت در این زمینه مشکلی نداشتند. با این حال پس از روز دوم دستگاههای کارتخوان به قدری سریع و کارآمد بوده که حتی برخی از ناشران درخواست نصب و انتقال این کارتخوانها را پس از پایان نمایشگاه در واحدهای صنفی خود داشتهاند».

مدیر پروژه نمایشگاه کتاب بانک صادرات در ادامه تصریح کرد: «مزیت اصلی کارتخوانهای نمایشگاه کتاب امسال، سرعت عمل مطلوب در نصب دستگاهها بود. به نحوی که در همان روز نخست، غرفه تمامی ناشرانی که درخواست خدمات پرداخت الکترونیکی داشتند به دستگاه کارتخوان مجهز شده بود که این اتفاق در طول برگزاری نمایشگاههای کتاب یک رکورد محسوب میشود. در خصوص مسائل فنی هم پس از پایان نمایشگاه، عملکرد کارتخوانها از این لحاظ بررسی و با سالهای گذشته مقایسه خواهد شد. اما آنچه که مشهود است سرعت بالای تراکنشها و تعداد اندک تراکنشهای ناموفق و مغایرتهای مالی امسال است که در مقایسه با سالهای گذشته بهبود چشمگیری یافته است. معیار اصلی بانک برای قضاوت، میزان رضایت مردم و بازدیدکنندگان است که تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر نارضایتی دریافت نکردهایم».

اکرمی در خصوص پشتیبانی و خدمات پس از نصب دستگاههای کارتخوان افزود: «پشتیبانی به بهترین و سریعترین شکل انجام میشود. کارشناسان فنی مرتب در راهروی شبستانها مشغول سرکشی به دارندگان کارتخوان هستند تا اشکالات احتمالی را برطرف کنند یا اگر ملزومات خاصی مورد نیاز است بالافاصله در اختیار ایشان قرار دهند که این امر جای قدردانی و تشکر دارد».

وی در خاتمه خاطر نشان ساخت: «رویکرد اصلی بانک صادرات، فرهنگسازی در زمینه بانکداری الکترونیک و پرداخت الکترونیک در نمایشگاههای مختلف مثل کتاب، قرآن، نمایشگاههای استانی، نمایشگاههای گل و گیاه و... است که امید است این اتفاق با همکاری بانک و شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت نظیر سامان پرداخت و کمک رسانهها از این پس بیشتر از گذشته ادامه یابد. همکاری بانک صادرات و شرکت سامان پرداخت خوشبختانه همکاری موفقی بوده است که رضایت هر دو طرف را در پی داشته است. از تمامی همکاران تشکر میکنم که در راه همگانی شدن فرهنگ استفاده از بانکداری مدرن و الکترونیک در سطح جامعه تلاش میکنند».

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۲/۲۱

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!