پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیر عامل بانک ملی:

استفاده بهینه از منابع باعث سودآوری بانک می شود

نیوزبانک-مدیرعامل بانک ملی گفت: ادامه حیات، سودآوری و رقابت‌پذیری، 3 ویژگی اصلی هر سازمان است و چنانچه از امکانات و منابع در اختیار، به بهترین وجه ممکن استفاده شود با کمترین هزینه می­ توان سازمان را به سودآوری رساند.

مدیرعامل بانک ملی گفت: ادامه حیات، سودآوری و رقابت‌پذیری، 3 ویژگی اصلی هر سازمان است و چنانچه از امکانات و منابع در اختیار، به بهترین وجه ممکن استفاده شود با کمترین هزینه می­ توان سازمان را به سودآوری رساند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، فرشاد حیدری در این جلسه که جمال دامغانیان و خسرو خواجه حسنی اعضای هیات مدیره و سید کمال‌الدین محمدی مدیر امور استان‌ها نیز حضور داشتند، بیان داشت: اینکه بانک ملی استان سمنان توانسته در سال 91 با تلاش و کوشش در جذب منابع مؤثر از لحاظ قدر مطلق، بانک اول استان باشد و با  افزایش سهم بازار در بین سیستم بانکی استان در صدر شبکه بانکی باشد، افتخاری بزرگ محسوب شده و به عنوان برگ زرینی در تاریخ استان ثبت خواهد شد.

وی خواستار تداوم این روند رو به رشد و بررسی عملکرد شعب  در فواصل 3 ماهه شد و از تمامی روسای شعب موفق استان قدردانی کرد.

مدیر عامل در ادامه، ارایه خدمات سریع، ارزان، مناسب، متنوع، جدید و رضایت­بخش را امر اساسی و ضروری برای تداوم فعالیت بانک اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به قشر جوان را برای تضمین آینده بانک بسیار با اهمیت توصیف کرد و اعلام داشت: با ایجاد سایت ویژه نوجوانان و جوانان و برنامه­های دیگر سعی خواهد شد ضمن آشنا کردن نسل جوان با علم اقتصاد و بانکداری آنها را به بانک آشنا و از آنان مشتریانی وفادار بسازیم که نتیجه و ثمره آن چند سال بعد قابل بهره‌برداری است.

مدیرعامل در ادامه توجه به منابع انسانی را نیز حائز اهمیت دانست و گفت: مسوولان و مدیران باید با ایجاد فرصت عادلانه برای تمامی کارکنان انگیزه خدمت با عشق و علاقه را در کارکنان ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه کارکنان باید در مجموعه سازمانی احساس مسوولیت کرده و کارکنان هر شعبه به عنوان یک واحد مستقل بانکی برای ارتقاء آن و ارتقای بهره­­وری و سودآوری بانک تلاش کنند. مسوولان و کارکنان باید به دانش و اطلاعات خود افزوده و از تمامی امور مطلع و بر آن مسلط باشند. لازم است قبل از اعطای تسهیلات گزارش جامع اطلاعاتی و کارشناسی از وضعیت مالی و دارایی متقاضیان تسهیلات تهیه شود تا ریسک اعتباری بانک مدیریت شود.

حیدری گفت: مسائل اعتباری باید با ابزارهای اعتباری رفع گردد و در صورت عدم نتیجه­گیری اقدامات اجرایی و قضایی با جدیت پیگیری شود و نباید پرونده­ای بدون اقدام باقی بماند. 

مدیر عامل بانک ملی در پایان سخنان خود راهکارهایی در جهت افزایش سرانه سپرده و کاهش سرانه مطالبات ارایه کرد.

دامغانیان  عضو هیأت مدیره بانک نیز در این جلسه از همه کارکنان اداره امور شعب استان سمنان به جهت موفقیت­ های حاصله در جذب منابع و کسب رتبه اول استانی در بین سیستم بانکی استان قدردانی کرد و آن را حاصل فداکاری، کوشش، غیرت و تعهد کارکنان دانست و خواستار تحقق صحیح اهداف و استفاده بهینه از امکانات شد.

در ادامه خواجه­حسنی عضو دیگر هیأت مدیره بانک با قدردانی از تلاش مدیریت و کارکنان بانک ملی استان در جذب منابع و وصول مطالبات و موفقیت­ های کسب شده گفت: این موفقیت­ ها در تاریخ بانک ملّی ایران به عنوان برگ زرین افتخارات

بی­ نظیر، ثبت شده و آیندگان به آن افتخار خواهند کرد.

همچنین محمدی مدیر امور استان‌ها با عنوان اینکه توفیقات بی­سابقه­ ای در تاریخ بانک ملّی داشته‌ایم، سال جاری را سال ارتقای بهره­وری در بانک عنوان کرد و گفت: همه کارکنان باید برای افزایش بهره­وری تلاش و کوشش مضاعفی داشته باشند تا زمینه اعتلای بیش از پیش بانک فراهم گردد.

در ابتدای این دیدار مصطفی خانکش رئیس اداره امور شعب استان سمنان طی سخنانی عملکرد استان را در جذب منابع ، وصول مطالبات، تسهیلات و خدمات الکترونیک تشریح کرد و گفت: استان سمنان با لطف پروردگار، تلاش جمعی همکاران، وحدت و همدلی و اجرای سیاست‌های مدیر عامل بانک در سال 91 موفق به کسب رتبه اول بین سیستم بانکی استان شده و در بخش وصول مطالبات نیز نسبت مطالبات به مصارف را کاهش داده است.

همچنین میزان ضمانتنامه‌های صادره طی سال 1391، 250 درصد افزایش داشته است.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۲/۱٨
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!