پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

سلیمانی شایسته، مدیرعامل:

موفقیت های بانک پارسیان، مرهون سرمایه و اعتماد مشتریان است

نیوزبانک- مدیرعامل بانک پارسیان گفت :مشتریان و سهامداران ولی نعمت ما هستند و باید تمام توان خود را برای رضایت آنان به کار گیریم.

مدیرعامل بانک پارسیان گفت :مشتریان و سهامداران ولی نعمت ما هستند و باید تمام توان خود را برای رضایت آنان به کار گیریم.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، علی سلیمانی شایسته  در نخستین گردهمایی مدیران ستادی و روسای شعب بانک پارسیان، با عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز معلم و روزکارگر، با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به عنوان "سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی" برضرورت مسوولیت پذیری واهتمام بیشتر همه مدیران، روسای شعب و کارکنان بانک برای وصول مطالبات معوق تاکیدکرد و خواستار برنامه ریزی و پیگیری مستمر وبویژه تعامل دوسویه با شرکت تامین اندیش پارس در وصول مطالبات در راستای منافع بانک و مشتریان شد.

وی با اشاره به ضرورت لزوم مدیریت صحیح منافع و مصارف و ریسک پذیری معقول وهوشمندانه تاکید کرد و اظهار داشت: مدیران شعب و حوزه ها باید با پیاده سازی دقیق بخشنامه ها و رعایت بهداشت اعتباری و با بازاریابی موثر درصدد اعطای تسهیلات به مشتریان باشند چرا که این مزیتی است برای سازمان و باعث سود آوری بانک می شود.

 

 شایسته با اشاره به ضرورت اعتمادسازی در مورد مشتریان و سهامداران گفت : مشتریان و سهامداران ولی نعمت ما هستند و باید هرچه توان داریم به کار گیریم تا در جهت رضایتمندی آنان گام برداریم

 

وی با اشاره به دستاوردهای بانک پارسیان در سال 91 گفت: در جذب منابع خوب عمل کردیم اما کافی نیست . ایشان موفقیت های ارزنده ای که بانک پارسیان در حوزهای بانکداری الکترونیک ودر ارایه محصولات جدید و ... کسب کرد را جز با تکیه بر سرمایه و اعتماد مشتریان و تلاش همکاران ندانسته و یادآور شد که همه همکاران در بانک پارسیان باید اصل مشتری مداری و تکریم مشتری و ارباب رجوع را الویت نخست خود بدانند.

 

شایسته در ادامه با اشاره به مشکلاتی که از جهت اعمال تحریم ها برای شبکه بانکی کشور به وجود آمده است، بر برنامه ریزی در بخش ارز و گشایش اعتبارت اسنادی تاکید و تصریح کرد: تحریم های بانکی و محدودیت های ارزی شرایط خاصی را بر نظام بانکی وارد کرده است. با این وضعیت ما نباید دست از تلاش برداریم، بلکه باز هم باید تلاش خود را انجام داده و جسته و گریخته حرکت کنیم تا حداکثر رشد و بهره وری را برای برانک ایجاد کنیم.

 

مدیر عامل بانک  پارسیان، عملکرد حوزه های مختلف بانک را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد و رهنمودهایی را برای بهبود عملکرد شعب و بخش های مختلف ستادی ارایه کرد.

 عارف نوروزی، عضوهیات مدیره ورییس کمیته عالی پیگیری ووصول مطالبات، سخنران بعدی این همایش بود که به تشریح عملکرد بانک پیرامون مطالبات معوق پرداخت و برهمراهی و تلاش همه واحد های بانک در راستای همکاری و همدلی به منظور تحقق وصول مطالبات تاکید کرد. وی جدی بودن در این راه را تاکید و امیدوار شد که بتوانیم با هماهنگی همه بخش ها از جمله حقوقی و شرکت تامین اندیش از حجم مطالبات معوق به شکل چشم گیری بکاهیم.

 

 حق وردی، معاون طرح و برنامه بانک پارسیان هم در سخنانی با نگاهی به عملکرد بانک در سال 1391 به تشریح و تبیین اهداف بانک در سال 1392 پرداخت.

 

وی به بازاریابی موثر در جهت اعطای تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری تاکید کرد و گفت : اعطای تسهیلات مزیت برای بانک محسوب می شود و کارکنان شعب یاید تمام تلاش خود را به این مسئله معطوف دارند. وی همجنین در ادامه به استفاده از پتانسیل های کمیته عالی پیگیری و وصول مطالبات و همچنین رعایت مقررات و دستورالعمل های مبارزه با پولشویی اشاره کرد و همکاری لازم واحدها با مدیریت ریسک را خواستار شد.

 

 رضاقلی، معاون فناوری اطلاعات بانک نیز  گزارشی از مراحل پیاده سازی نرم افزار لوتوس ارائه داد و از عملیاتی شدن این سیستم در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به رشد تراکنش های غیر حضوری بانک پارسیان گفت: هم اکنون از نظر امکانات غیر حضوری برترین بانک کشور هستیم ولی در عرصه رقابت کنونی باید خدمات بیشتری ارائه دهیم تا همچنان پیشرو بمانیم.

 

رضاقلی گسترش و بسط سرویس های اینترنت بانک و خودپرداز ، راه اندازی انتقال وجه سه جانبه، راه اندازی سامانه مبارزه باپولشویی ، سامانه سما، برقراری ارتباط شبکه ای مبین نت در شعب، راه اندازی سامانه پیام و نسخه 7 نرم افزار سوئیفت، نصب آنتی اسکیمر بر روی خودپردازها و ... را از برنامه های پیش روی بانک در سال جدید نام برد.

 

  تفضلی، معاون امور بین الملل بانک پارسیان هم در سخنرانی خود به تشریح وضعیت بحرانی و رکود اقتصاد جهان در سال 2012 و وضعیت ارزی ایران در سال 91 و مشکلات تحریم و محدودیت های ارزی پرداخت و بر نظارت مستمر اجرای صحیح بخشنامه های ارزی برای جذب مشتری به منظور گشایش اعتبارت اسنادی و صدور ضمانتنامه های ارزی تاکیدکرد.

وی پیشنهادهایی همچون  تقویت کادر ارزی شعب ، آموزش نیروی ارزی و تقویت نرام افزار های بانکی برای افزایش سرعت کارها ارایه داد.

 

 خادم المله، مشاور مدیرعامل و عضو شورای تبلیغات بانک پارسیان نیزبه عنوان سخنران علمی این همایش حضور یافت و درباره همگرایی بانکی در سال حماسه اقتصادی مطالبی را برای حاضران ارایه کرد.

 

 همچنین مطهری، مدیرعامل شرکت تامین اندیش پارس، به عنوان سخنران بعدی این همایش با ارایه گزارشی از عملکرد این شرکت به تشریح موفقیت ها ی کسب شده این شرکت پیرامون کار بسیار سخت وصول مطالبات در سال گذشته پرداخت و بر اهتمام و تعامل تمامی واحد های بانک در راستای کاهش حجم مطالبات معوق تاکید کرد.

 

در پایان این گردهمایی یک روزه، مدیران ارشد بویژه مدیرعامل بانک پارسیان، باتشریح اهداف و جمع بندی موضوعات گردهمایی به سوالات مطرح شده از سوی حاضرین پاسخ دادند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۲/۱٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!