پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برای سهولت در انجام خدمات بانکی صورت گرفت

راه اندازی سیستم نوبت دهی پیامکی بانک پاسارگاد

نیوزبانک- با بهره‌مندی از سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌پاسارگاد، در ۱۰۰ شعبه، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

با بهره‌مندی از سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌پاسارگاد، در ۱۰۰ شعبه، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، مشتریان بانک پاسارگاد با بهره‌گیری از این سامانه، می‌توانند قبل از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک کوتاه، نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و بر اساس پیامک پاسخی که در آن، زمان مناسب برای مراجعه به شعبه قید شده‌، وقت خود را برنامه‌ریزی کنند. مشتریان می‌توانند کد شعبه مورد نظر خود را به شماره 200049146 ارسال کنند. پس از لحظاتی سامانه نوبت‌دهی هوشمند پیامکی حاوی شماره نوبت در صف شعبه، تعداد افراد حاضر در صف و زمان تقریبی انتظار را برای آنها ارسال می‌کند. به این‌ترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات در شعبه حضور بهم رسانند.

این سامانه با هدف ایجاد امکان برنامه‌ریزی و مدیریت زمان برای مشتریان طراحی شده تا بر اساس آن،زمان انتظار آنها در شعبه برای دریافت خدمات به حداقل ممکن برسد. این سرویس در حال توسعه به سایر شعبه‌های بانک است و به‌زودی همه شعبه‌های بانک‌پاسارگاد از این امکان بهره‌مند خواهند شد.

مشتریان  می‌توانند برای مشاهده شعبه‌های مجهز به این سامانه و کسب اطلاعات بیشتر، به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir و یا با مرکز اطلاع‌رسانی به شماره 82898289 تماس بگیرند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۲/٠۹

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!