پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

معاون اجرایی بانک پارسیان:

وصول مطالبات می تواند از زیاندهی بانک جلوگیری کند

نیوزبانک-معاون اجرایی بانک پارسیان گفت: وصول مطالبات می تواند از زیاندهی بانک جلوگیری کند و کارکنان شعب به عنوان خط مقدم خدمت رسانی نقش بسزایی در این امرایفا می کنند و باید تمام همّ خود را در تحقق آن به کار گیرند.

معاون اجرایی بانک پارسیان گفت: وصول مطالبات می تواند از زیاندهی بانک جلوگیری کند و کارکنان شعب به عنوان خط مقدم خدمت رسانی نقش بسزایی در این امرایفا می کنند و باید تمام همّ خود را در تحقق آن به کار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، معاون اجرایی بانک به همراه مدیران امورشعب، پشتیبانی و تدارکات در تاریخ 27 فرودین ماه با حضور در حوزه 56 (مازندران، گلستان و سمنان) با کارکنان شعب این حوزه دیدارو گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و پیشنهادهای آنان قرار گرفت.

توده فلاح پس از بازدید از تعدادی از شعب این حوزه، در همایشی که به همین منظور برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تاثیر تک تک کارکنان در تحقق اهداف بانک اظهار داشت: اگر سازمانی بدون هدف و برنامه باشد، قابلیت رشد ندارد،  بر همین اساس  است که حساسیت ویژه ای از سوی مدیران ارشد بانک برای تحقق اهداف وجود دارد و همه پرسنل بانک در دستیابی به هدف نقش ایفا می کنند و انتظار مدیران بانک  این است که برای دستیابی به این اهداف تلاش بیشتری داشته باشند.

 

معاون اجرایی بانک در ادامه سخنانش به جذب منابع به عنوان یکی ار نقاط قوت حوزه ها و شعب اشاره و تاکید کرد: حوزه ها و شعب باید در جذب منابع و اعطای تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری و ضوابط و مقررات تمام توان خود را در راستای سوددهی به کار گیرند.

 

وی در بخشی دیگر از سخنانش به بازاریابی موثرتاکید کرد وافزود : تک تک کارکنان بانک بایستی به عنوان یک بازاریاب عمل کرده و با ارتقای سطح اطلاعات و دانش بانکی در جهت جذب مشتری و منابع بیشترسعی کنند.

 

 توده فلاح وصول مطالبات را به عنوان یکی از مهمترین موضوعات دانست وافزود: وصول مطالبات می تواند از زیاندهی بانک جلوگیری کند و کارکنان شعب به عنوان خط مقدم خدمت رسانی نقش بسزایی در این امرایفا می کنند و باید تمام همّ خود را در تحقق آن به کار گیرند.

 

معاون اجرایی بانک به روند جوان گرایی در بانک و گشوده شدن عرصه برای رشد همکاران جوان اشاره و خاطرنشان کرد: کارکنان جوان بانک پارسیان با تلاش و کوشش خود می توانند اعتماد مدیران را جلب و با به روز رساندن دانش خود زمینه توسعه این جوانگرایی را فراهم سازند.

 

 پس از سخنان معاون اجرایی بانک، شهیدی، مدیر امور شعب و بیژنی، مدیر پشنیبانی نیز طی سخنانی دیدگاه های خود پیرامون تعامل و هماهنگی بیشتر را مطرح کردند و در پایان راهکارها و دیدگاه های حاضرین در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۲/٠٤
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!