پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مشتریان 7 بانک بزرگ سردرگم شدند

نیوزبانک- ایران کیش مشتریان 7 بانک بزرگ کشور را سردرگم کرد.

ايران کيش مشتريان 7 بانک بزرگ کشور را سردرگم کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک به نقل از موج، شرکت ايران کيش از شرکت هاي بزرگ psp در کشور است که پزهاي فروشگاهي بانک هاي بزرگي همچون صادرات، پست بانک، سپه، توسعه صادرات، کارآفرين، ملي و رفاه را تامين مي کند.

اين شرکت مدعي ارائه خدمات پرداخت مناسب است اما متاسفانه طي چند روز گذشته، مشتريان 7 بانک در زمان مراجعه به فروشگاه براي خريدهاي روزمره با پيام هاي تراکنش ناموفق/ عمليات انجام نشد/ارسال صورت نگرفت/ صف پر شده است، رو به رو شدند.

اين اتفاق در حالي رخ مي دهد که ايران کيش از شرکت هايي است که بيشترين pos را در بازار دارد.

به اعتقاد برخي کارشناسان، ايران کيش به رغم آنکه بيشترين pos را در ميان فروشگاه ها توزيع کرده اما فاقد سيستم هاي نوين است و بيشتر تجهيزات آن قديمي هستند.

ايران کيش توانسته است با توسعه بازاريابي، تعداد pos بيشتري را وارد بازار پرداخت کشور کند اما متاسفانه نتوانسته است متناسب با تعداد pos هاي موجود در بازار سيستم هاي پرداخت خود را هم ارتقا دهد. به همين دليل است که در زمان ترافيک شبکه، ظرفيت عملياتي و پرداختي آن تا حد قابل توجهي کاهش پيدا مي کند و موجبات نارضايتي مشتريان فراهم مي شود.

يکي ديگر از ايرادات اين شرکت psp آن است که همزمان از يک شبکه دسترسي استفاده مي کند به طوريکه بايد گفت که اغلب دستگاه هاي pos ايران کيش با خط تلفن ارتباط مي گيرند.

با تمامي اين اوصاف به نظر مي رسد، شاپرک بايد در اعطاي مجوز به شرکت هاي psp دقت بيشتري مبذول دارد و البته در صورت امکان در اين زمينه بازنگري جدي داشته باشد.

شاپرک از ميان تمام شرکت هاي psp متقاضي ارائه خدمات الکترونيک، تنها 12 شرکت را واجد شرايط دريافت مجوز اعلام کرد که ايران کيش يکي از اين 12 شرکت است و با توجه به خدمات نامناسب جاي بسي تعجب دارد!

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۲/٠۲

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!