پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

ضیایی، مدیرعامل:

سرمایه اصلی پست بانک نیروی انسانی آن است

نیوزبانک- سرمایه اصلی پست بانک نیروی انسانی است و باید انگیزه آنان را بیش از پیش تقویت کرده و به خواسته ها و نیازهایشان توجه بیشتری شود.

سرمایه اصلی پست بانک  نیروی انسانی است و باید انگیزه آنان را بیش از پیش تقویت کرده و به خواسته ها و نیازهایشان توجه بیشتری شود.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، ضیایی در نشستی با مدیران و کارکنان حوزه مدیریت امور شعب و مناطق تهران ضمن بیان این مطلب گفت: مدیران و کارکنان می توانند با بهره گیری از تجارب ارزشمند خود اختیار کامل اموری که برای مصلحت بانک و در راستای حفظ منافع مشتریان، سهامداران و حیثیت مجموعه لازم است را راساً انجام دهند و در این راه چنانچه به مشکلی برخورد کردند بنده و هیات مدیره حمایت می کنیم قطعاً آنان بیشتر از بنده مصلحت بانک را می دانند و در این راستا هر اقدامی انجام بدهند اینجانب مسوول تبعات منفی آن خواهم بود و لیکن حسنات و افتخار پی آمدهای مثبت این اقدامات مفید به نام همکاران خواهد بود.

وی افزود: باید از منابع موجود پست بانک در تمامی نقاط گسترده کشور براساس استعداد هریک از مناطق به ویژه روستاها استفاده نمود تا به تولید ملی کمک شود و نباید با پرداخت تسهیلات کلان به افراد خاص و بی برنامه برخلاف اهداف بانک حرکت کرد.

مدیرعامل پست بانک  اظهار داشت: به طور کلی منابع پست بانک در راستای اهداف تعیین شده و در زمینه های تولید، توسعه و آبادانی کشور به کار گرفته می شود.

ضیایی ضمن تاکید بر تولید بدون کارخانه اظهار داشت: باید با اختصاص تسهیلات سرمایه درگردش به تولید و صنایع کوچک تولیدی در مناطق محروم از ورشکسته شدن آن ها جلوگیری کرده و مانع هدر رفتن منابع ملی شد چون تامین سرمایه صنایع تولیدی، مسیر آن را به سمت سودآوری هدایت می کند.

عضو هیات مدیره پست بانک تصریح کرد: داشتن سیاست های راهبردی جهت کمک به تولید و زیرساخت های مولدّ کشور آرمان پست بانک است و با توجه به وجود کارکنان متعهد و متدیّن این موضوع بیش از پیش عملیاتی خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: بازاریابی ها باید همراه با تحقیقات و تهیه پروژه ها و طرح های تولیدی باشد و با شناسایی نیازهای تولیدی مردم و خلق خدمات و محصولات جدید می توانیم بازار بیشتری را دراختیار داشته باشیم.

ضیایی صرفه جویی در هزینه ها را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: در انجام امور باید صرفه و صلاح بانک و کاهش هزینه ها را درنظر داشته باشیم و هیچ کسی نباید از آن چشم پوشی کند، این صرفه جویی ها می تواند شامل؛ یک کیلو وات ساعت برق و حتی یک ورق کاغذ باشد.

مدیرعامل پست بانک اضافه کرد: استفاده درست از تخصص ها و پیشنهادهای مجموعه و رفع مشکلات کارکنان موجب هم افزایی و مشارکت بیشتر می شود و باید تلاش کنیم از سایر بانک ها پیشی گرفته و فراتر رویم زیرا خدمات این بانک از لحاظ تعدّد و تنوع و سطح دسترسی قابل توجه است.

وی ضمن تاکید بر تقویت واحدهای صف، تقویت روحیه مشتری مداری و آموزش کارکنان خاطرنشان ساخت: اقدامات انجام شده پست بانک تاکنون راضی کننده بوده و باید تلاش کنیم بیش از این، مسیر توسعه و رشد آن ادامه یابد.

عضو هیات مدیره پست بانک اظهار داشت: باید مدیر بحران باشیم، شرایط حساس و تغییر را مدنظر داشته و با تقویت رفاقت و دوستی در مجموعه درجهت رشد و توسعه بانک حرکت کنیم و کاری کنیم که اثرگذار باشد.

 ضیایی گفت: تعداد شعب پست بانک و دفاترخدمات بانکی آن در شهرها و روستاها خودنمایی می کند و افراد زیادی نیز از خدمات آن استفاده می کنند، بنابراین می توان گفت؛ پست بانک، بانک همه مردم  است و به عبارتی بانک  و در خدمت ملت شریف  است که در ابعاد مختلف؛ تجارت، کارآفرینی و تولید محصولات صنعتی و کشاورزی جهت استفاده در سرزمین پهناور  و صدور به سایر کشورها برای رسیدن به یک رفاه پایدار و ملی می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: همیشه باید از موضع بالا به مشکلات نگاه کرده و درگیر حاشیه ها هم نشد، همه باید مبلّغ بانک باشیم و کاری کنیم که مشتریان نیز به عنوان مبلًغ، مشتریان جدیدی را معرفی کنند.

عادل قبادی زاده دیگر عضو هیات مدیره در این نشست ضمن تشریح روند ایجاد و توسعه پست بانک گفت: این بانک با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های لازم می تواند بانک خانواده مشتریان باشد.

وی افزود: فرهنگ بانکداری در شهرها و روستاها کاملاً متفاوت است و لازم است برای هریک مدل خاصی طراحی شود چون نوع مشتری و نیازهای آنان در این دو حوزه متفاوت است.

قبادی زاده تصریح کرد: قبل از توسعه هر یک از بخش ها لازم است ظرفیت ها را شناسائی کرده و فرآیندها نیز بازبینی و اصلاح شود.

عضو هیات مدیره پست بانک در پایان با تاکید بر تحلیل ترکیب منابع، شناخت مشتریان و اعتبارسنجی آنان عنوان کرد: باید از بروز اشتباهات گذشته جلوگیری کرده و همه کمک کنند تا فضای پیشرفت مجدداً احیاء شود.

همچنین غلامحسین صباغی مدیر امور شعب و مناطق پست بانک در این نشست ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این حوزه و تشریح ترکیب منابع این بانک گفت: از نظر ترکیب منابع ارزان قیمت در بخش منابع جاری رتبه اول، منابع قرض الحسنه رتبه چهارم و سپرده های نقدی ضمانت نامه ها جایگاه مناسبی در میان بانک های دولتی دراختیار داریم.

وی افزود: در بخش ترکیب سپرده های بلندمدت و کوتاه مدت و سایر سپرده ها نیز وضعیت مناسبی در میان بانک های دولتی داریم.

در این نشست حسن ابارشی رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع، علیرضا کثیری رییس اداره کل دفاترخدمات بانکی و علی آزاد دوین رییس اداره کل امور شعب، مجتبی باقری مدیر منطقه یک و حمید نوروزی مدیرمنطقه 2 تهران هریک به تشریح عملکرد و برنامه های ادارات مذکور پرداختند و در ادامه نیز مدیران پروژه های حوزه مدیریت امور شعب پروژه های تهیه شده را تشریح و در پایان؛ شرکت کنندگان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

 ضیایی در پایان این نشست از شعبه عباس آباد بازدید و ضمن گفتگو با کارکنان، نظرات مشتریان را درخصوص تکریم ارباب رجوع و نحوه برخورد متصدیان باجه ها و خدمات این شعبه جویا شد که عموما از خدمات این بانک اظهار رضایت کامل داشتند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۲/٠۱

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!