پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

صدای سپهر بانک صادرات به 44000 مشتری پاسخ داد

نیوزبانک- در اسفند ماه سال گذشته 44 هزار مشتری بانک صادرات ایران با صدای سپهرتماس گرفته و از خدمات گویای مرکز اطلاع رسانی و ارایه خدمات تلفنی بانک صادرات بهره مند شده اند.

در اسفند ماه سال گذشته 44 هزار مشتری بانک صادرات ایران با صدای سپهرتماس گرفته و از خدمات گویای مرکز اطلاع رسانی و ارایه خدمات تلفنی بانک صادرات بهره مند شده اند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، مرکز صدای سپهر (09602) که بمنظور ارایه خدمات غیر حضوری، راهنمایی و رفع مشکلات مشتریان راه اندازی شده است  طی این مدت فعالیت خود نقش بسزایی در راهنمایی مشتریان و ارایه خدمات غیر حضوری به آنان داشته و توانسته از ابتدای سال تا پایان اسفند ماه سال 91، به 980 هزار تماس از متقاضیان و مشتریان پاسخگویی کند.

 

بر اساس این گزارش ارتباط مشتریان با صدای سپهر موارد گوناگونی را در بر می گیرد که بیشترین تماس ها به منظور ارتباط با بخش های تلفنبانک، پرداخت قبوض و بانکداری اینترنتی بوده است.

 

لازم به ذکر است هدف راه اندازی صدای سپهر، ایجاد یک نظام واحد متمرکز به منظور پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان در ارتباط با بانک صادرات و ارایه خدمات غیر حضوری در راستای کاهش ترددهای شهری ،کاهش آلودگی هوا،سهولت در خدمات رسانی بانکی ،کاستن از مخاطرات ناشی از مبادلات پولی و سهولت در ارایه خدمات بانکی بوده و خدماتی همچون انتقال وجه، دریافت رمز حساب، مسدودی کارت، تغییر رمز حساب، دریافت صورتحساب از طریق دورنگار، دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان از طریق این سیستم امکانپذیر است.

دسته بندی و ارزیابی دقیق موارد یاد شده به منظور پیگیری مشکلات مشتریان،رفع نارسایی­ های موجود در زمینه ارایه خدمات و نیز شناسایی و ارایه آنان به مدیران ارشد بمنظور تصمیم‌سازی مناسبت و همچنین بازاریابی تلفنی و همکاری برای بازاریابی و فروش محصولات جدید بانک از مهمترین وظایف این مرکز است.

 صدای سپهر بانک صادرات ایران که از طریق شماره تلفن 09602 قابل دسترس است ،نقش بسزایی در صرفه جویی وقت و هزینه مشتریان داشته و خدماتی از قبیل تلفنبانک، پرداخت قبوض، انتقادات، پیشنهادها و راهنمایی مشتریان، ثبت نام پرداخت خودکار دوره ای قبوض، پرداخت خودکار هزینه سوخت خودرو و اطلاع رسانی خدمات بانکی را به متقاضیان ارایه می کند و مشتریان از سراسر کشور می توانند با سهولت و بدون نیاز به شماره‌گیری پیش شماره تهران نسبت به انجام خدمات بانکی خود اقدام کنند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۱/۲٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!