پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

پروژه بانکداری جامع در بانک ملت به مرحله عملیاتی رسید

نیوزبانک-پروژه تحول و بانکداری جامع بانک ملت با آغاز بانکداری خرد( شخصی) در شعبه مستقل فراز آسمان تهران و با حضور مدیران ارشد این بانک به طور رسمی کلید خورد.

پروژه تحول و بانکداری جامع بانک ملت با آغاز بانکداری خرد( شخصی) در شعبه مستقل فراز آسمان تهران و با حضور مدیران ارشد این بانک به طور رسمی کلید خورد. به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، محمدرضا ساروخانی رییس هیات مدیره بانک ملت و مسوول کمیته ارشد راهبری بانکداری جامع در این مراسم اظهار داشت: پس از گذشت 6 ماه از آغاز حرکت بانکداری جامع، نخستین واحد فعال در این حوزه ارایه نوع جدیدی از خدمات بانکی را شروع کرده است. وی با اشاره به افتتاح شعبه فراز آسمان در تیرماه سال جاری، گفت: در همان زمان و پیش از آغاز بانکداری جامع نگاهمان این بود که مشتریان خوب شناسایی شوند و خدمات متمایزی در این شعبه دریافت کنند. ساروخانی افزود: امروز با آغاز بانکداری جامع مشخص شد که برای بانک چه نوع مشتریانی، جزو مشتریان برتر هستند، چه نوع خدماتی باید به این مشتریان ارایه شود و فرآیندهای ارایه خدمت به مشتریان چگونه باشد که این موضوع در سایه مطالعاتی است که در نظام بانکداری پیشرفته انجام شده است. وی ادامه داد: بانک ملت با استفاده از این تجارب از شهریور ماه کار مطالعاتی را آغاز کرده است و امروز پس از 6 ماه کار فشرده و پیوسته در کارگروه‌های مختلف، ارایه مدل جدیدی از خدمات تحت عنوان بانکداری خرد( شخصی) در شعبه فراز آسمان آغاز می‌شود. رییس هیات مدیره بانک ملت با اشاره به این نکته که بانکداری خرد( شخصی) یکی از حوزه‌های مهم بانکداری جامع است ادامه داد: بانکداری خرد( شخصی) مختص مشتریان حقیقی طراحی شده است و بر این اساس مشتریان در سه گروه مختلف رتبه‌بندی شده‌اند. مشتریان با معدل حساب بیش از 75 میلیون تومان در گروه مشتریان برتر، مشتریان با معدل 20 تا 75 میلیون تومان در گروه مشتریان اولویت دار و مشتریان پایه در گروه سوم قرار می گیرند. وی با تاکید بر این نکته که در بانکداری خرد( شخصی) و نظام بانکداری جامع، ارزش‌گذاری مشتریان براساس سودآوری آن‌ها انجام می شود، گفت: مطالعات نشان می‌دهد که بیشترین سودآوری بانک مربوط به طبقه کوچکی از مشتریان( 20 درصد مشتریان) است. ساروخانی تصریح کرد: مشتریان ارزنده و خوب همیشه از شعب و بانک انتظاراتی دارند و این انتظارات به حق و منطقی باید پاسخ داده شود. رییس هیات مدیره بانک ملت با اشاره به ویژگی های بانکداری خرد( شخصی) گفت: در این نوع بانکداری، مشتریان برتر از خدمات ویژه‌ای برخوردار خواهند شد. به عبارت دیگر در این نوع شعب، مشتریان برتر از سوی یک مدیر رابط که مسوول رضایت مشتری است از خدمات بانک برخوردار می‌شوند. ساروخانی افزود: با افتتاح بانکداری خرد در شعبه فراز آسمان، این شعبه اولین شعبه‌ای است که با این خصوصیت فعالیت خود را آغاز می‌کند. به همین دلیل مسوولیت کارکنان بانک به ویژه در این شعبه با آغاز پروژه بانکداری جامع در بانک بیشتر می‌شود. ساروخانی گفت: با افتتاح اولین شعبه در بانکداری جامع بانک ملت امروز رسماً وارد عرصة عملیاتی این پروژه می‌شود و علاقه‌مند است تا با توسعه خدمات و کسب رضایت مشتریان، مشتریان، خود به عنوان بهترین مبلغ بانک عمل کنند. رییس هیات مدیره بانک ملت با بیان این نکته که این بانک به مشتریان خدمات خوبی در بانکداری جامع ارایه می‌ کند، اظهار داشت: به همین دلیل باید در ویترین خدمات بانک محصولات خوب و متنوعی باشد و این اتفاق با ارایه خدمت و سرویس ویژه از سوی بانک ملت آغاز می‌شود.
تاریخ خبر: ۱٣۹۱/۱۲/۲٨

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!