پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

صفرلکی، مدیر روابط عمومی بانک:

منشور هویت بانک مهر اقتصاد تدوین شد

نیوزبانک- مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد از تدوین منشور هویت بانک مهر اقتصاد از سوی متخصصان داخلی بانک در حوزه های روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی و کارشناسان حوزه فرهنگ و معارف اسلامی خبر داد.

مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد از تدوین منشور هویت بانک مهر اقتصاد از سوی متخصصان داخلی بانک در حوزه های روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی و کارشناسان حوزه فرهنگ و معارف اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، ابراهیم صفر لکی درنخستین همایش همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد که در استان گیلان برگزار شد، در جمع همیاران روابط عمومی در این خصوص افزود:: این مدل که بر اساس مدل کاپفرر طراحی و معماری شده و دارای شش وجه پیکره، فرهنگ، خودانگاره، شخصیت، بازتابش و رابطه است.

وی مدیریت برند را  کلیدی و اثربخش ذکر کرد و گفت: بسیاری از سازمان ها در خلق برند نقش آفرینی نمی نمایند و بنا بر این برای مدیریت برند هم برنامه‌ای ندارند اما بانک مهر اقتصاد با تکیه بر ارزش ‌های بنیادین، برنامه های راهبردی و چشم انداز خود، منشور هویت سازمان خود را ترسیم نمود و بر برند اعمالِ مدیریت می کند.

رییس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری در این بانک  تنها یک ادعا نیست و طرح های جهادی مختلفی همچون طرح جذب منابع، اعطای تسهیلات و طرح متوازن سازی مصارف متناسب با شرایط اقتصادی حال حاضر و نیاز آحاد مردم به اجرا درآمده است، افزود: خوش رفتاری و تکریم مشتریان و طراحی خدمات متناسب با نیاز مشتریان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و کارکنان بانک مهر اقتصاد باید عمق نیاز مشریان را درک کرده تا تصویری صمیمی و کار گشا از بانک در ذهن مشریان نقش بندد.

وی با تشریح مفهوم تبلیغات و تفاوت آن در جهان غرب و اسلام اظهارداشت: اطلاع رسانی و تبلیغات از کارکردهای روابط عمومی است که در دنیای غرب به معنی معماری و هدایت افکار عمومی در جهت تامین منافع سازمان است و در تبلیغات از هیچ ترفندی برای تامین منافع ذینفعانشان فرو گذار نمی کنند اما اسلام، تبلیغ را هدایت افکار عمومی مبتنی بر شفافیت و صداقت می داند از اینرو باید همیاران روابط عمومی در عمل تلاش نمایند معنا و مفهوم صداقت و شفافیت در شعب بانک متبلور شود.

صفرلکی نخستین کارکرد روابط عمومی را ایجاد تصویری زیبا و موجه از مجموعه مهر در اذهان عمومی بیان کرد و ابراز داشت: تنها معرفی شایسته خدمات و محصولات در ایجاد این تصویر مطلوب نزد افکار عمومی کافی نیست بلکه همراهی و همکاری کارکنان با مردم در پیدایش این مقبولیت جمعی نقشی بنیادین دارد.

وی ایفای نقش در مسئولیت های اجتماعی را کارکرد دیگر روابط عمومی دانست و افزود: تمام نهادها و سازمان هایی که فعالیت خود را بصورت حرفه ای دنبال می کند در کنار وظیفه ذاتی و اولیه خود به موضوعات اجتماعی نیز توجه ویژه ای دارند بنا بر این همه باید مسئولیت اجتماعی خویش را در حوزه خدمت به آحاد مردم به بهترین شکل انجام دهند.

در ادامه، محمدرضا اصلانی فر - مدیر کل شعب استان گیلان -  پويايي روابط عمومي را موجب رشد و بالندگي سازمان عنوان کرد و افزود: روابط عمومي ها امروزه به عنوان قلب تپنده، گوش شنوا و چشم بینای سازمان ها و نهادها عمل می کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومي تلفیقی از علم، هنر و فن است، اظهارداشت: روابط عمومي آئينه تمام‌ نماي سازمان و نقطه ثقل دريافت و انتقال اطلاعات است که وظيفه تبليغ، ترغيب، تشويق، نفوذ در افكار عمومي و ايجاد مفاهمه را بر عهده دارد.

اصلانی فر با بیان اینکه، تمامی فعالان جامعه اعم از فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، امروزه به دنبال روابط عمومی های پویا هستند افزود: بانك ‌ها از جمله مراكز و سازمان‌ هاي اقتصادي هستند كه ارتباط نزديك و پيوسته‌ اي با مخاطبان انبوه خود دارند كه بخش اعظم آن از طريق ارتباطات چهره‌ به‌ چهره و در شعب صورت مي ‌گيرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/۱۲/۱٧
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!