پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات:

طرح قلک الکترونیک دانش آموزان از ابتکارات موفق بانک انصار است

نیوزبانک- مدیرکل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار از اجرای موفق طرح قلک الکترونیک دانش آموزان این بانک خبر داد.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار از اجرای موفق طرح قلک الکترونیک دانش آموزان این بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، حمید خالقی با اعلام این خبر، گفت: بانک انصار اولین بانکی است که یک خدمت ممتاز برای خرید و سپرده گذاری دانش آموزان به طور همزمان با عنوان قلک الکترونیکی را طراحی و در سطح گسترده اجرا کرد.

 وی افزود: طرح قلک الکترونیک دانش آموزان با هدف فرهنگ سازی و ترغیب آینده سازان کشور به استفاده از خدمات نوین بانکی با سه ویژگی پس انداز، سود و خرید همزمان با روز دانش آموز کلید خورد.

خالقی در توضیح خدمات در نظر گرفته شده در این طرح، اظهار داشت: سپرده اندوخته بانک که در بلندمدت یکی از بهترین و سودآورترین سپرده ها برای مشتریان است، اولین و بزرگ ترین مزیت طرح قلک الکترونیک دانش آموزان است.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار با بیان این موضوع که والدین دانش آموزان می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک انصار نسبت به افتتاح سپرده اندوخته شش یا 10 ساله برای فرزندان خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: افتتاح سپرده پس انداز قرض الحسنه و صدور و تحویل آنی کارت به دانش آموز، دومین بخش خدمات قابل ارایه به مشتری در این طرح است.

خالقی با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی به عنوان یکی دیگر از خدمات در نظر گرفته شده در این طرح، گفت: بین مشتریانی که در طرح قلک الکترونیکی دانش آموزان شرکت کرده و نسبت به افتتاح سپرده اندوخته و پس انداز قرض الحسنه و اخذ کارت اقدام کرده اند، مسابقه نقاشی با موضوعات محرم، جشن پیروزی انقلاب اسلامی و عید نوروز برگزار و به 300 نفر (هر طرح 100 نفر) جایزه ارزشمندی اهدا می شود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!