پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیر امور مشتریان بانک استان مازندران :

بانک کشاورزی سامانه امتیازدهی به مشتریان راه اندازی کرد

نیوزبانک- مدیر امور مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران از راه اندازی سامانه امتیاز دهی برای مشتریان خبر داد.

مدیر امور مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران از راه اندازی سامانه امتیاز دهی برای مشتریان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک به نقل از باشگاه خبرنگارن، امین مرادی مدیر امور مشتریان گفت :امروزه بیش از هر زمان دیگری فناوری اطلاعات در سازمان نقش موثری دارد و بهرگیری از این امکان از نیازهای اساسی هر سازمان است.

 

وی با اشاره به امکان بهره گیری از این سیستم به نحو مطلوب مهم ترین بخش CRMرا رفتار انسانی کارکنان بر شمردو تاکید کرد: باید روی تغییر رفتار کارکنان تمرکز بیشتری داشته باشیم و از طرفی تمرکز برروی مشتری نیز حائز اهمیت است .

 

مرادی افزود:نگاه کامل به مشتری مهم ترین مزیت CRMاست و محاسبه تمامی جوانب فعالیت های مشتری از نکات مورد توجه این حوزه به شمار می آید.

 

مدیر امور مشتریان از راه اندازی سامانه امتیاز دهی برای مشتریان خبر داد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!