پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان بانک سامان آغاز به کار کرد

نیوزبانک- سیستم یکپارچه رسیدگی به شکایات مشتریان پس از سپری شدن یک دورۀ آزمایشی بهطور عملیاتی آغاز بهکار کرد.

سیستم یکپارچه رسیدگی به شکایات مشتریان پس از سپری شدن یک دورۀ آزمایشی بهطور عملیاتی آغاز بهکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، سیستم یکپارچه رسیدگی به شکایات مشتریان پس از گذراندن یک دوره آزمایشی، بهطور عملیاتی آغاز بهکار کرد.

بر اساس این گزارش، هنگام ثبت شکایت، یک شماره اختصاصی تحت عنوان شماره پیگیری به مشتری تعلق میگیرد و برای وی در قالب پیامک ارسال میشود.

با استفاده از این شماره پیگیری مشتری در هر زمان پس از ثبت شکایت قادر خواهد بود از طریق تماس با اداره رسیدگی به امور مشتریان و اعلام شماره مزبور از روند پیگیری شکایت خود مطلع شود.

رسیدگی به شکایات از سوی کارشناسان متخصص صورت میگیرد و سعی بر این است رسیدگی به شکایات مبتنی بر اصولی چون حفظ محرمانگی، سرعت، دقت، عدالت و بدون هیچ پیشداوری و جانبداری صورت گیرد.

لازم به ذکر است، مشتریان قادر خواهند بود از طریق تماس با مرکز سامان ارتباط با شماره تلفن 6422-021 تماس از طریق تلفنهای مستقیم نصب شده در کیوسکهای نظرسنجی در داخل شعب، ارسال شکایت به ایمیل بانک به آدرس info@sb24.comاین نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید، صندوق پستی بانک به شماره 158755565 و نمابر اداره رسیدگی به امور مشتریان به شماره 22017943-021 شکایات خود را اعلام و نسبت به پیگیری وضعیت شکایت اقدام کنند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!