Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
صدای سپهر بانک صادرات در گوش 42000 مشتری :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در آذرماه امسال انجام شد

صدای سپهر بانک صادرات در گوش 42000 مشتری

نیوزبانک- 42 هزار مشتری بانک صادرات در آذر ماه امسال با صدای سپهرتماس گرفته و از خدمات گویای مرکز اطلاع رسانی و ارایه خدمات تلفنی بانک صادرات بهره مند شده اند .

42 هزار مشتري بانک صادرات در آذر ماه امسال با صداي سپهرتماس گرفته و از خدمات گوياي مرکز اطلاع رساني و ارايه خدمات تلفني بانک صادرات بهره مند شده اند .

 به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، مرکز صداي سپهر (09602) که برای ارايه خدمات غير حضوري، راهنمايي و رفع مشکلات مشتريان راه اندازي شده است  طي اين مدت فعاليت خود نقش بسزايي در راهنمايي مشتريان و ارايه خدمات غير حضوري به آنان داشته و توانسته تا پايان آذر ماه امسال، به 846 هزار تماس از متقاضيان و مشتريان پاسخگويي نمايدكه از اين تعداد، بيش از 41 هزار و 900 تماس مربوط به آذر امسال مي باشد.

بر اساس اين گزارش ارتباط مشتريان با صداي سپهر موارد گوناگوني را در بر مي گيرد که بيشترين تماسها به منظور ارتباط با بخشهاي تلفنبانک، پرداخت قبوض و بانکداري اينترنتي بوده است.

 

لازم به ذکر است هدف راه اندازي صداي سپهر، ايجاد يک نظام واحد متمرکز به منظور پاسخگويي به تمامي سؤالات مشتريان در ارتباط با بانک صادرات و ارائه خدمات غير حضوري در راستاي کاهش ترددهاي شهري ،کاهش آلودگي هوا،سهولت در خدمات رساني بانکي ،کاستن از مخاطرات ناشي از مبادلات پولي و سهولت در ارايه خدمات بانکي بوده و خدماتي همچون انتقال وجه، دريافت رمز حساب، مسدودي کارت، تغيير رمز حساب، دريافت صورتحساب از طريق دورنگار، دريافت شکايات، انتقادات و پيشنهادات مشتريان از طريق اين سيستم امکانپذير مي باشد.

گفتني است دسته بندي و ارزيابي دقيق موارد ياد شده به منظور پيگيري مشکلات مشتريان،رفع نارسايي­هاي موجود در زمينه ارايه خدمات و نيز شناسايي و ارائه آنان به مديران ارشد بمنظور تصميم‌سازي مناسبت و همچنين بازاريابي تلفني و همکاري براي بازاريابي و فروش محصولات جديد بانک از مهمترين وظايف اين مرکز مي باشد .

صداي سپهر بانک صادرات ايران که از طريق شماره تلفن 09602 قابل دسترس مي باشد ،نقش بسزايي در صرفه جويي وقت و هزينه مشتريان داشته و خدماتي از قبيل تلفنبانک، پرداخت قبوض، انتقادات، پيشنهاداها و راهنمايي مشتريان، ثبت نام پرداخت خودکار دوره اي قبوض، پرداخت خودکار هزينه سوخت خودرو و اطلاع رساني خدمات بانکي را به متقاضيان ارائه مي نمايد و مشتريان گرامي از سراسر کشور مي توانند با سهولت و بدون نياز به شماره گيري پيش شماره تهران نسبت به انجام خدمات بانکي خود اقدام نمايند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/۱۱/٠٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!