Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
مشکلی برای تامین نقدینگی تا پایان سال نداریم :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

عضو هیات مدیره بانک ملی:

مشکلی برای تامین نقدینگی تا پایان سال نداریم

نیوزبانک- عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: در حال حاضر با تلاش شبانه‌روزی کارکنان، پول‌رسانی در سطح کشور روند بسیار منظمی دارد و به ملت اطمینان می دهیم هیچ مشکلی در ماه های پایانی سال در خصوص تامین نقدینگی وجود نداشته باشد.

عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: در حال حاضر با تلاش شبانه‌روزی کارکنان، پول‌رسانی در سطح کشور روند بسیار منظمی دارد و به ملت اطمینان می دهیم هیچ مشکلی در ماه های پایانی سال در خصوص تامین نقدینگی وجود نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، دامغانیان در راس هیاتی با حضور در اداره کل روابط عمومی، ضمن تبریک به رشید ارده جهت انتصاب به سمت ریاست اداره کل روابط عمومی، پشتیبانی و همراهی بخش مالی بانک از اهداف کلان بانک و برنامه‌های روابط عمومی را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های روابط عمومی در ارتقای جایگاه بانک و عملکرد ده ماهه سال 91 بانک بیان داشت: اقداماتی که طی سال 91 در بخش های مختلف بانک و تحت مدیریت هوشمندانه مدیر عامل بانک صورت گرفته اعم از اصلاح ساختار شرکت های بانک، درآمد زا کردن دارایی ها و تجدید ارزیابی دارایی‌ها در راستای افزایش سرمایه و اصلاح قراردادها و وکالت‌نامه‌ها زمینه ارتقای بهره‌وری بانک را فراهم کرده و آینده ای روشن و درخشان برای سازمان ترسیم کرده است.

وی گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران با تلاش روز افزون کارکنان صدیق و شریف خود توانسته در عرصه رقابتی موجود حضور خود را به عنوان قدیمی ترین و بزرگ ترین بانک حفظ کند که صورت های مالی بانک نیز موید این مطلب است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در بانک گفت: روابط عمومی و جایگاه آن بسیار با اهمیت بوده و در واقع پل ارتباطی و سیمای تمام نمای سازمان در جامعه می باشد و تلاش کارکنان این بخش بویژه در یک سال اخیر که هجمه‌های زیادی علیه بانک ایجاد شده بود، بسیار دقیق، هوشمندانه و موثر بود و روابط عمومی بانک توانست بدون ایجاد جنجال ضمن حفظ جایگاه بانک اثبات کند که تبلیغات کاذب هیچ کدام اعتماد مردم را سلب نکرده و ملت شریف ما بسیار آگاه و هوشمندانه همه جوانب را دیده و تصمیم می گیرند.

وی در پایان ضمن قدردانی از مدیریت عالی بانک به دلیل راهکارهای مفیدی که در جهت هموارکردن امور مختلف بانک ارایه می کند از تمامی کارکنان بانک درخواست کرد در ماه های پایانی سال نیز همچنان با روی باز و سعه صدر پذیرای مشتریان بانک بوده و اثبات کنند که شایسته اعتمادند.

رشید ارده رییس اداره کل روابط عمومی نیز ضمن قدردانی از حضور عضو هیات مدیره و مدیران ارشد مالی بانک در اداره کل روابط عمومی، این حضور و توجه را دلیل بر سنگین تر شدن وظایف و بار امانت خود و کارکنان این اداره کل دانست و اعلام داشت: تمام تلاش مجموعه روابط عمومی بر آن خواهد بود تا در پناه خداوند و در سایه رهنمودهای مدیریت و در راستای اهداف کلان بانک بتواند این مسوولیت را به بهترین نحو انجام دهد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/۱۱/٠٣

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!