Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
عرضه کارت مجازی پاسارگاد برای افزایش امنیت خریدهای اینترنتی :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

خسرو رفیعی، مدیر روابط عمومی اعلام کرد:

عرضه کارت مجازی پاسارگاد برای افزایش امنیت خریدهای اینترنتی

نیوزبانک-مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد گفت:کارت مجازی پاسارگاد خدمت جدید و خلاقانه دیگری از بانک پاسارگاد است که هم میهنان با بهره مندی از آن امنیت را در خریدهای اینترنتی خود افزایش داده اند.

مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد گفت:کارت مجازی پاسارگاد خدمت جدید و خلاقانه دیگری از بانک پاسارگاد است که هم میهنان با بهره مندی از آن امنیت را در خریدهای اینترنتی خود افزایش داده اند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، خسرو رفیعی افزود:: کارت مجازی پاسارگاد ( Virtual Card ) که هدف اصلی آن افزایش امنیت مشتریان در خریدهای اینترنتی است، موجودیت فیزیکی ندارد و صرفا یک اعتبار مجازی و الکترونیک برای دارنده آن محسوب می شود. مشتریان با بهره مندی از این کارت می توانند از درگاه های اینترنتی عضو شبکه شتاب خرید کنند.

وی ادامه داد: خداوند را شاکریم که بانک پاسارگاد توانسته است با ارایه بهترین ها در عرصه بانکداری کشور، به خصوص عرضه خدمات بانکداری الکترونیک، مورد توجه و اقبال هم وطنان قرار گیرد.

رفیعی ادامه داد: بانک پاسارگاد با در اختیار داشتن سامانه بانکداری متمرکز ( core-banking ) خود، انواع خدمات بانکداری الکترونیک مانند بانکداری مجازی و پرداخت امن پاسارگاد را برای اولین بار در کشور به مشتریان خود ارایه می دهد.

وی خاطرنشان کرد: ترکیب مؤثر تجربه بانکداری، دانش و انگیزه سرمایه انسانی در بانک پاسارگاد، باعث شده است این بانک به سرعت به سوی مهم ترین چشم انداز خود که همانا کسب جایگاه شایسته در بین 500 شرکت برتر جهان است، حرکت کند. وی تصریح کرد: این انگیزه و اشتیاق برای خدمت به مردم از همان ابتدای راه در بین راهبران و سرمایه انسانی بانک پاسارگاد وجود داشته و با در نظر گرفتن چند میثاق اساسی، قدم های مؤثری در راه خدمت به خلق برداشته اند. مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد در خصوص میثاق های این بانک گفت: مدیرعامل بانک پاسارگاد بر این اعتقاد است که بانک پاسارگاد به هیچ عنوان حیاط خلوت یک عده خاص نبوده و متعلق به هیچ شخص، صنف و یا گروهی نیست.

رفیعی خاطرنشان کرد: هم میهنان می توانند برای کسب اطلاع از انواع خدمات ارایه شده در بانک پاسارگاد و همچنین بیان نقطه نظرات خود، به سیستم بازخورد بانک بر روی سایت به نشانی www.bpi.ir مراجعه کنند یا با مرکز اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82898289 تماس بگیرند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/۱٠/۲٠

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!