پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

یک گزارش جدید نشان داد:

مشتریان بانکداری موبایلی، 61 درصد سودآورتر از مشتریان آفلاین

نیوربانک- یک گزارش تازه منتشر شده نشان می دهد که کاربرانی که از طریق موبایل و تبلت خود از خدمات بانکداری استفاده می‌کنند، بیشتر از کسانی که دسترسی به بانکداری دیجیتالی ندارند، با ارایه‌دهندگان خدمات مالی خود در ارتباط هستند.

یک گزارش تازه منتشر شده نشان می دهد که کاربرانی که از طریق موبایل و تبلت خود از خدمات بانکداری استفاده می‌کنند، بیشتر از کسانی که دسترسی به بانکداری دیجیتالی ندارند، با ارایه‌دهندگان خدمات مالی خود در ارتباط هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری نیوربانک به نقل از kiccc، مشتریان از طریق کامپیوتر 10 مرتبه در ماه به اطلاعات مالی خود دسترسی دارند، در حالی که کاربران بانکداری موبایلی 19 مرتبه در ماه به این اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنند و نتایج نشان می‌دهد که این عدد در کابران تبلت به 31 مرتبه در ماه می‌رسد.

 

نتایج همچنین نشان می‌دهد که استفاده از بانکداری دیجیتال برای گروه سنی بالاتر ملموس‌تر از مشتریان با سن کمتر است. مشتریان بانکی بالای 50 سال، 12 بار در ماه یا هر سه روز یک بار، به اطلاعات مالی خود دسترسی پیدا می‌کنند.

 

همین منبع بیان می‌کند که درآمدزایی و سودآوری بانکداری دیجیتال برای بانک‌ها بسیار بالا است و مشتریان بانکداری موبایلی و آنلاین 61 درصد سودآورتر از مشتریان آفلاین هستند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/۱٠/۱٨

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!