پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

حیدری، مدیرعامل بانک ملی:

رضایت مشتری بهترین تبلیغ برای بانک محسوب می شود

نیوزبانک- مدیرعامل بانک ملی در جمع مسوولان و روسای شعب اداره امور شعب استان خوزستان گفت: بهره‌وری دارای دو بخش اثربخشی و کارایی است که بر این اساس تمامی فعالیت‌های بانک باید اثربخشی و کارایی در پی داشته باشد.

مدیرعامل بانک ملی در جمع مسوولان و روسای شعب اداره امور شعب استان خوزستان گفت: بهره‌وری دارای دو بخش اثربخشی و کارایی است که بر این اساس تمامی فعالیت‌های بانک باید اثربخشی و کارایی در پی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، وی در ادامه بیان داشت: سرانه سپرده کارکنان و شعب، شاخص مهم ارزیابی بانک هاست که با توجه به قدمت و جایگاه بانک ملی ، همواره باید رتبه اول را در اختیار داشته باشد و همه همکاران باید به این مهم توجه کنند.

مدیرعامل با عنوان اینکه هیچ شیوه تبلیغی بهتر از ایجاد رضایت در مشتریان نیست، اظهار داشت: باید به نوع رفتارها و عملکردها در سطح بانک توجه گردد و با شناسایی مشتریان سپرده‌گذار، رضایت آنها حاصل شود.

وی با تاکید بر لزوم توزیع بهینه شعب در تمام نقاط شهر ادامه داد: در حال حاضر کاری واجب‌تر از وصول مطالبات معوق وجود ندارد که همه باید در این خصوص حساس باشند.

در بخش دیگری از این جلسه آقای حیدری بر ضرورت استفاده بیشتر از ابزار ضمانتنامه با هدف افزایش درآمد بانک تاکید کرد.

وی در خصوص خدمات نوین بانک ابراز داشت: باید خدمات غیر حضوری و الکترونیک گسترش یابد تا بتوانیم خدمات جوان‌پسند را به جامعه ارایه کنیم.

 حیدری مسوولیت مدیران را آزاد کردن انرژی کارکنان دانست و بر لزوم نظارت مداوم و هوشمندانه مسوولان شعب بر امور تحت نظر خود تاکید کرد.

 خواجه حسنی عضو هیأت مدیره به اتفاق تنی چند از مسوولان بانکی در این سفر مدیر عامل را همراهی می‌کردند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/۱٠/۱۱
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!