پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه آفریقا

خبرهای بانکی-برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در ادامه بازدید از شعب بانک به صورت سرزده از شعبه آفریقا بازدید و با کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرهای بانکی، ‌کریمی در جریان این بازدید ضمن تقدیر از تلاش کارکنان خدوم شعبه آفریقا به ویژه در روزهای پر‌ ازدحام پایان سال بر ارتباط موثر شعبه با مشتریان و ضرورت گسترش خدمات الکترونیک بانک و معرفی محصولات به مشتریان تأکید کرد.

کریمی با اشاره به اجرای طرح تشویقی وصول مطالبات در بانک دی گفت: در ماه های پایانی سال، جذب منابع، وصول مطالبات معوق و خدمت رسانی هر چه بهتر به مشتریان باید بیش از پیش مورد توجه کارکنان ساعی شعبه باشد و شایسته است همکاران با اطلاع رسانی سریع و دقیق به مشتریان مشمول در تسریع اجرای این طرح و تحقق اهداف اهتمام ورزند.

مدیرعامل بانک دی، تبلیغات را یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار دانست و افزود: امروزه تبلیغات یکی از ابزارهای مهم جذب مشتریان برای استفاده از هر نوع فعالیت، کالا و خدمات است و انتظار می رود همکاران شعب ضمن تسلط کامل به محصولات و درک نیازهای مشتریان با معرفی و تبلیغ محصولات متنوع بانک، مشاوره های اصولی و حرفه ای به مشتریان و مراجعان ارائه نمایند.

گفتنی است در جریان این دیدار، کارکنان و مشتریان شعبه آفریقا نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در فضایی صمیمانه با مدیرعامل مطرح کردند.

 
تاریخ خبر: ١٣٩٨/١١/٢٧ ١٣:١٢:١۴

نظرات

۰ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!