پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیر مرکز امدادمشتریان بانک قرض الحسنه رسالت خبر داد:

پاسخگویی به 80 هزار تماس در مرکز امداد مشتریان

خبرهای بانکی - مدیر مرکز امدادمشتریان بانک قرض الحسنه رسالت گفت: کارشناسان این مرکز ماهانه به بالغ بر 80 هزار تماس مشتریان پاسخ می دهند.

به گزارش خبرهای بانکی، مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان پیگیر سوالات، انتقاد و پیشنهادات مشتریان هستند، افزود: مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات ودرخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت، تایید هویت صحت شماره همراه جهت سامانه هریم، راهنمایی فعال کردن رمز پویا و.... بهره مند شوند.

وی اظهارداشت: این مرکز  با شماره گیری 0214747 در ایام هفته به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز مشتریان است.

تاریخ خبر: ١٣٩٨/١۰/٢۴ ١٧:٢۰:۴۶

نظرات

۰ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!