پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

اطلاعیه بانک ملت در زمینه کارتخوان های فروشگاهی

نیوزبانک-طبق هماهنگی های انجام شده در شبکه بانکی کشور، تمامی پایانه های فروشگاهی بانک ملت از روز 7 آذرماه 1391 به شبکه شاپرک متصل شدند.

طبق هماهنگی های انجام شده در شبکه بانکی کشور، تمامی پایانه های فروشگاهی بانک ملت از روز 7 آذرماه 1391 به شبکه شاپرک متصل شدند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، طبق هماهنگی های انجام شده در شبکه بانکی کشور، تمامی پایانه های فروشگاهی بانک ملت از روز 7 آذرماه 1391 به شبکه شاپرک متصل شدند.

با ورود پایانه های فروشگاهی این بانک به طرح شاپرک، از این پس فرآیند تسویه با پذیرندگان که پیشتر به صورت آنی صورت می­ پذیرفت، با استفاده از بستر سامانه پایا و به تناسب نزدیکی زمان انجام تراکنش به سیکل­ های سامانه مزبور (در 7سیکل سامانه پایا) طبق جدول ذیل پیاده­ سازی شده است.

شماره سیکل

زمان انجام تراکنش

(تجمیع تراکنش­ های فی مابین هر سیکل)

آغاز واریز به حساب پذیرندگان

1

از ساعت 18 روز قبل تا ساعت 4 صبح

ساعت 6:05

2

از ساعت 4 تا ساعت 8

ساعت 9:35

3

از ساعت 8 تا ساعت 10

ساعت 11:35

4

از ساعت 10 تا ساعت 12

ساعت 13:35

5

از ساعت 12 تا ساعت 14

ساعت 15:35

6

از ساعت 14 تا ساعت 16:30

ساعت 18:05

7

از ساعت 16:30 تا ساعت 18

ساعت 20:05

بر اساس این گزارش، بانک ملت ضمن سپاس از تعامل و همکاری درخور قدردانی مشتریان در زمینه مشکلات حادث شده به سبب پیاده­ سازی طرح مذکور، همواره در پی ارائه خدمات مطلوب و دستاوردهای نوین بانکداری الکترونیک خواهد بود.

در این راستا، مرکز تماس بانک ملت با شماره تلفن­ های 1556در تهران و 82488- 021در شهرستان­ ها و همچنین مرکز تماس شرکت به­ پرداخت ملت با شماره تلفن­ های 27312731 و22770970- 021 آماده پاسخگویی به ابهامات و مشکلات احتمالی مشتریان خواهند بود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠۹/۱۱
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!