پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیرعامل بانک ملی:

هیچ شیوه تبلیغی بهتر از ایجاد رضایت در مشتریان نیست

نیوزبانک - مدیر عامل بانک ملی گفت: اولویت و راهبرد اساسی بانک ملی ایران در حال حاضر،‌ ارتقای بهره‌وری است.

مدير عامل بانک ملي گفت: اولويت و راهبرد اساسي بانك ملي ايران در حال حاضر،‌ ارتقاي بهره‌وري است.

 

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، مديرعامل بانك ملي در جمع مسئولان و روساي شعب اداره امور شعب استان كرمانشاه گفت: بهره‌وري داراي دو بخش اثربخشي و كارايي است كه بر اين اساس تمامي فعاليت‌هاي بانك بايد اثربخشي و كارايي در پي داشته باشد.

وي در اين مراسم كه آقايان خواجه حسني عضو هيأت مديره و شهبازي مدير امور اعتباري نيز وي را همراهي مي‌كردند، گفت: سرانه سپرده كاركنان و شعب شاخص مهم ارزيابي ماست كه با توجه به قدمت و جايگاه بانك ملي ايران، همواره بايد رتبه اول را در اختيار داشته باشيم و همه همكاران بايد به اين مهم توجه كنند.

مديرعامل با عنوان اينكه هيچ شيوه تبليغي بهتر از ايجاد رضايت در مشتريان نيست، اظهار داشت: بايد به نوع رفتارها و عملكردها در سطح بانك توجه گردد و با شناسايي مشتريان سپرده‌گذار، رضايت آنها حاصل شود.

وي با تاكيد بر لزوم توزيع بهينه شعب در تمامي نقاط شهر ادامه داد: در حال حاضر كاري واجب‌تر از وصول مطالبات معوق وجود ندارد كه همه بايد در اين خصوص حساس باشند.

در بخش ديگري از اين مراسم حيدري ضرورت استفاده بيشتر از ابزار ضمانتنامه جهت افزايش درآمد بانك را يادآور شد.

وي در خصوص خدمات نوين بانك ابراز داشت: بايد خدمات غير حضوري و الكترونيك گسترش يابد تا بتوانيم خدمات جوان‌پسند را به جامعه ارائه كنيم.

بر اساس گزارش موج، حيدري مسئوليت مديران را آزاد كردن انرژي كاركنان دانست و بر لزوم نظارت مداوم و هوشمندانه مسئولان شعب بر امور تحت نظر خود تاكيد كرد.

در ادامه اين مراسم خواجه حسني با بررسي عملكرد اداره امور شعب استان كرمانشاه گفت: مهمترين مسئوليت روساي شعب، تربيت نيرو و جانشين پروري است زيرا آينده بانك در گرو تحقق اين مهم است.

عضو هيأت مديره بر ضرورت جايگزيني آموزش‌هاي كاربردي به جاي آموزش‌هاي آماري تاكيد كرد و ابراز داشت: نظارت مسئولان شعب بايد بر امور بيشتر شود.

در عين حال فعاليت‌ها بايد به نحوي باشد كه براي مشتريان جاذبه داشته باشد. مدير امور اعتباري نيز در ادامه بيان داشت: تمامي مسئولان و كاركنان بايد با جديت بيشتر، برنامه‌ريزي و اعمال شيوه‌هاي علمي از ايجاد مطالبات معوق جلوگيري كرده و در جهت وصول حداكثري مطالبات معوق نيز بكوشند.

در ابتداي اين مراسم نيز آقاي محمدي سرپرست اداره امور شعب استان كرمانشاه، به ارائه گزارشي از عملكرد اداره امور شعب پرداخت.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠۹/٠٨

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!