پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

سامانه پاسخگویی در بانک قوامین راه اندازی شد

نیوزبانک- سامانه جدید پاسخگویی به تماس های تلفنی مشتریان در بانک قوامین راه اندازی شد.

سامانه جدید پاسخگویی به تماس های تلفنی مشتریان در بانک قوامین راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، معاونت اداری و پشتیبانی بانک قوامین در اطلاعیه یی با اعلام این خبر افزود: به منظور پوشش کلیه تماس های تلفنی مشتریان و پاسخگویی به آنان در کمترین زمان ممکن ، خط جدید تلفن ادارات مرکزی بانک به شماره 5151 با 60 خط همز مان ورودی آماده بهره برداری می باشد.مشتریان بانک و کلیه اقشار جامعه می توانند جهت کسب اطلاعات مورد نیاز خود در ادارات مرکزی بانک با شماره مذکور تماس حاصل نمایند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠۹/٠٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!