Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
کسب رتبه های برتر تکریم ارباب رجوع توسط بانک سپه :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیر اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه خبرداد:

کسب رتبه های برتر تکریم ارباب رجوع توسط بانک سپه

نیوزبانک-مدیراداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک گفت: با توجه به اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، بانک سپه در سطح استانهای مختلف کشور، رتبه های برتر تکریم ارباب رجوع و جلب رضایتمندی مشتریان را از آن خود کرده است.

مدیراداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک گفت: با توجه به اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، بانک سپه در سطح استانهای مختلف کشور، رتبه های برتر تکریم ارباب رجوع و جلب رضایتمندی مشتریان را از آن خود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، محسن ملکی اظهارداشت: بنابر اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، معاونت نوسازی و تحول اداری مبتنی بر نتایج حاصل از طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاههای عمومی و دولتی، بانک سپه در بین دستگاههای مشابه به لحاظ میزان رضایتمندی مراجعان با عدد رضایتمندی 73/80 رتبه برتر را در سال 1390 به خود اختصاص داد.

وی افزود: براساس اعلام این معاونت، شعب استانی بانک سپه در استانهای ایلام، سمنان و یزد رضایتمندی بیشتر و استانهای لرستان، همدان و قم رتبه بهتری را نسبت به سایر استانها داشته اند.

مدیر اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه اضافه کرد: مناطق لرستان با عدد رضایت 45/80 درصد رتبه اول، همدان با 55/84 درصد و قم با 83/79 رتبه دوم، ایلام با 17/87، هرمزگان با 56/84، آذربایجان شرقی با 14/82 ، تهران با 70/79 و کرمان با 25/79 رتبه سوم را در سطح استانهای خود احراز کرده اند.

وی افزود: نتایج اجرای طرح در سال 1390 در 29 استان با حجم نمونه 306 هزار و 727 نفر حاصل شده است.

ملکی با بیان اینکه بحث رفتار مناسب با مشتریان و مشتری مداری از ابتدا تاکنون سرلوحه بانک سپه بوده گفت: وجود بخشنامه های مهم و الگوهای رفتاری همچون بخشنامه آذرماه سال 1341 بانک سپه، گواه همین مدعاست.

وی با اشاره به بخشنامه فوق اظهارداشت: در بخشی از این بخشنامه آمده است: بار دیگر بدین وسیله مراتب را تأکید نموده و متذکر می شود که کلیه کارمندان مخصوصاً متصدیان امور موظفند با مشتریان و مراجعان با کمال ادب و احترام و حسن سلوک توأم با خوشرویی و مهربانی رفتار و چنانچه پرسشی شود که احیاناً مخاطب از موضوع آن بی اطلاع باشد یا نتواند پاسخ یا توضیح قانع کننده و کافی به مراجعه کننده بدهد، بایستی در عین وقار و متانت و خوشخویی نامبرده را به رئیس خود یا متصدی اداره مربوطه هدایت و راهنمایی نمایند .

در بخش دیگری از این بخشنامه آمده است:وضع رفتار و گفتار کارمندان بایستی طوری باشد که مراجعه کنندگان همواره با خاطری خوش و خاطره ای مسرت بخش قابل مدح و ستایش و شایسته بحث و بازگوکردن نزد دیگران از محیط بانک خارج شد.

ملکی گفت: این بخشنامه حکایت از حساسیت تکریم ارباب رجوع در بانک سپه و تأکید بر اهمیت به آن از گذشته و نسل به نسل و سینه به سینه دارد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٨/۲۱

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!