پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر بیان کرد:

آینده قدرتمند شبکه بانکی در گرو توسعه سیستم فناورانه

خبرهای بانکی - عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر بيان داشت: باتوجه به مسير تکنولوژيکي پيش روي جوامع و نقش مهم آن در تسهيل امور سيستم بانكداري به ويژه براي مشتريان و افزايش نظارت الكترونيكي، اهتمام بيشتر در زمينه توسعه فناوري ضروري است.

به گزارش خبرهای بانکی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر، حسن تلیکانی بر توجه ويژه به جايگاه مشتري به منظور تقويت سرمايه اجتماعي بانک تاکيد كرد و گفت: به منظور تقويت عملكرد و نزديك تر شدن هرچه بيشتر بانك به مشتري، نياز است تا به افزايش نصب استندهاي انتقادات و پيشنهاد اقدام شود.

وی در ادامه به ضرورت آموزش مشتری مداری و رعایت اخلاق حرفه اي به عنوان يک اصل بانکي اشاره کرد و گفت: کاركنان بايد با اصول و فنون مشتري مداري به شكل ويژه و تخصصي آشنا شده و آن را سرلوحه امور خود قرار دهند.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به ضرورت ارائه خدمات مطلوب در شعب با هدف تقویت جايگاه مشتري اشاره کرد و اذعان داشت: ارائه خدمات تنها منوط به انجام امور بانکي مشتري نشده و فقط در گيشه محقق نمي شود؛ براي اين مهم لازم است تا با تقويت خدماتي چون آبسردکن، صندلي، ملزومات نگارشي، كيفيت دستگاه پول شمار، ارتقاء سلامت ابزارهاي اطلاع رساني، تهويه مطلوب و مواردي اين چنيني براي مشتري شرايط مناسب و راحتي ايجاد شود و به حضور وي در بانك قرض الحسنه مهر ايران احترام گذاشته شود.

تلیکانی در ادامه به رشد ۸۳ درصدی بانک در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: با وجود تمامی مشکلات در سال گذشته چه در سطح نظام بانكي و چه در بحث مشكلات اقتصادي و نيز سياست خارجي موثر در امور اقتصادي، بانك قرض الحسنه مهر ايران با جلب اعتماد مردم و نيز تلاش مديران سازمان براي تحقق اين مهم، توانست با رشد ۸۳ درصدي جايگاه خود را نزد مردم ارتقاء بخشد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده، آموزش و توسعه رویکرد فناورانه در بانک تصریح کرد: اگر ما می خواهيم براي بانک آينده اي قوي متصور شود، بايد IT قدرتمندی را در دست داشته باشیم و تجهیز بانک به سخت افزار و نرم افزار از الزامات است و همگان باید نگاهي ويژه به بخش IT داشته باشند و در آموزش آن نیز تلاش کنند.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: در این زمينه تمام واحدهاي ستادي بايد در تلاش باشند و نگاه توسعه اي در اين بخش تنها منوط به خدمات بانکي نيست و شامل اداره هاي حسابداري، پشتيباني و ... نيز مي شود و تحقق اين مهم موجب تسهيل در فرآيند کاري و افزايش قدرت در نظارت و صحت عملکرد بانك خواهد شد.

تلیکانی خاطر نشان کرد: البته در این زمینه نبايد مبحث امنيت مغفول واقع شود و براي اين منظور بايد کانال هاي پردازش امنيت هرچه بهتر مورد توجه قرار گيرند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٧/٠٦/۲٤ ۱٣:۵٤:۲۱

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!