پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

رضایتمندی88 درصد مراجعان از عملکرد بانک صادرات ایران

نیوزبانک-معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری طی نامه ای خطاب به مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران میزان رضایتمندی 88 درصد مراجعان بانک صادرات ایران خبر داد.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری طی نامه ای خطاب به مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران میزان رضایتمندی 88 درصد مراجعان بانک صادرات ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، براساس نتایج اجرای طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارایه خدمات دستگاه های عمومی و دولتی که راستای تحقق و اجرای ایده های دولت محترم و عمل به شعار دولت پاسخگو صورت پذیرفت، میزان رضایتمندی مراجعان به بانک صادرات ایران بالغ بر 80 درصد اعلام گردید. در این نظر سنجی 6 هزار و 798 نفر از مراجعان این بانک مورد پرسش واقع شده اند که شاخص های اعلام شده از رشد چشمگیری نسبت به سال 89 برخوردار بوده و در کلیه عوامل ارزیابی شده (میزان رضایت مندی مراجعان، تعداد دفعات برا ی انجام یک کار خاص، میزان اطلاع رسانی، میزان اعتماد مراجعان و... ) نیز شاهد عملکرد مطلوبتر این بانک نسبت به سایر دستگاه­های می باشیم.

بر اساس این گزارش مدیریت های شعب این بانک در استان های سمنان، ایلام، خراسان جنوبی و یزد رضایتمندی بیشتر و رتبه بهتری نسبت به سایر استان ها کسب کرده اند.

همچنین میانگین حداکثر میزان رضایتمندی مراجعان در کل کشور بالغ بر 83 درصد است که بانک صادرات موفق به کسب رضایتمندی 88 درصدی از سوی مراجعان شده است.

گفتنی است این بانک اخیراً به عنوان برترین بانک ایرانی از نگاه نشریه بنکر برگزیده شده از میان 1000 بانک برتر جهان رتبه 259 را از لحاظ شاخص دارایی به خود اختصاص داده و از میان 50 عضو استفاده کننده از سامانه اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری مشتریان نیز به عنوان برترین بانک شناخته شد است.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٨/۲٠
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!