پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برای هشمین سال متوالی:

بانک رفاه در مشتری مداری اول شد

نیوزبانک- بانک رفاه توانست برای هشتمین سال متوالی در طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ارایه خدمات دستگاه ها، رتبه نخست مشتری مداری را در بین بانک های کشور کسب کند.

بانک رفاه توانست برای هشتمین سال متوالی در طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ارایه خدمات دستگاه ها، رتبه نخست مشتری مداری را در بین بانک های کشور کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک؛ بر اساس این طرح که همه ساله از سوی معاونت توسعه مدیریت وسرمایه نیروی انسانی ریاست جمهوری انجام می شود، بانک رفاه توانست در سنجش مربوط به سال 1390 رتبه نخست رضایت مندی در گروه بانک ها را کسب کند. همچنین رتبه سوم در گروه بانک ها وبیمه ها و رتبه پنجم دربین پنجاه و یک دستگاه اجرایی کشور، به این بانک اختصاص یافت.

گفتنی است میزان اعتماد، خوش بینی، نحوه اطلاع رسانی از جمله شاخص های طرح سنجش میزان رضایت مندی مشتریان بوده که بانک رفاه توانسته است تاکنون در هشت سال متوالی، رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٨/۱٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!