پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

جمالی، مدیر عامل:

سال 91 سال ارتقای کیفیت در ارائه خدمات بانک دی است

نیوزبانک- همایش یک روزه بررسی منابع و مصارف بانک دی، هفته گذشته با حضور جمالی مدیر عامل، بذری قائم مقام مدیر عامل، عبدی نائب رییس هیات مدیره، معاونان، رؤسای ادارات و رؤسای شعب بانک در سالن همایش های سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران برگزار شد.

همایش یک روزه بررسی منابع و مصارف بانک دی، هفته گذشته با حضور  جمالی مدیر عامل، بذری قائم مقام مدیر عامل، عبدی نائب رییس هیات مدیره، معاونان، رؤسای ادارات و رؤسای شعب بانک در سالن همایش های سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، در این نشست مدیر عامل و معاونان بانک دی گزارشی از عملکرد شش ماهه بانک در سال 91 ارائه کردند و پس از تحلیل موفقیت ها و چالش ها ، راهکارها ی ارتقای  مصرف  بهینه منابع تحلیل و بررسی شد.

در ابتدای این نشست عبدالسلامی رییس اداره امور شعب و نمایندگی ها هدف از این نشست را بررسی مصارف و منابع شعب بانک دی در شش ماهه اول سال 91 عنوان کرد واولویت های اقدامات شعب را جذب منابع، گسترش فعالیت بانکداری الکترونیکی و ارائه خدمات کارمزددار دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح شکرانه و استقبال چشمگیر مردم از این طرح گفت:رشد منابع در چند هفته اخیر حاکی از توانمندی رؤسای شعب بانک دی  در جذب منابع است.

رییس اداره امورشعب ونمایندگی ها با تا کید بر این که عواید مثبت طرح شکرانه نشان می دهد رؤسای شعب بانک دی با در دست داشتن ابزار مناسب می توانند پیشرفت چشمگیری داشته باشند، افزود: ما بر این باوریم که اگر ابزار مناسب در اختیار رؤسای شعب قرارگیرد، مدیران ما می توانند  زودتر از موعد مقرر اهداف پیش بینی شده را محقق نمایند.

در ادامه این نشست  جمالی مدیرعامل بانک دی با بیان اینکه زیر ساخت های لازم برای تحقق اهداف استراتژیک بانک دی محقق شده است سال 91 را سال ارتقای کیفیت در ارائه خدمات بانک دی نامید.

وی با اشاره به جذب نیروی انسانی در بانک نوپای دی طی سال های اخیر ، سیاست کنونی بانک را تثبیت و تعالی نیروی انسانی ذکر کرد و افزود: حرکت بانک دی در این دو سال پس از تاسیس ، حرکتی رو به جلو و سراسر پیشرفت بوده است و اکنون از نظر ارائه خدمات بانکی با بانکهای دیگر رقابت می کند.

 جمالی با تاکید بر اینکه بانک دی بانکی برنامه محور است از بررسی  وتدوین سند جدید چشم انداز بانک خبر داد و گفت:  مدیران بانک با مطالعه و بررسی 300 ساعته این سند، برنامه ای بسیار جامع برای 5 سال آتی بانک دی تدوین کرده اندو اکنون برنامه های عملیاتی سند آماده شده است.

مدیر عامل بانک دی در ادامه سخنان خود فضای بانک دی را فضایی معنوی و متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران توصیف کرد و خاطر نشان کرد:از بانک دی به عنوان بانکی ارزش آفرین انتظارهای فراوانی وجود دارد که از جمله آن نوآوری در حوزه بانکداری به ویژه بانکداری اسلامی است.

وی ادامه داد:بر این اساس مرکز مطالعاتی در بانک دی ایجاد شده و همچنین  15 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی پایان نامه های خود را در حوزه بانکداری نوین، محصولات و خدمات بانکی مورد استفاده در دنیا، ارائه کرده اند.

 وی در پایان سخنان خود از زحمات هیات مدیره، مشاوران، معاونان، مدیران ستاد و شعب که نقش بسزایی در رشد و تعالی بانک دی داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

بذری قائم مقام مدیر عامل در این مراسم با اشاره به گسترش شبکه بانک و ایجاد شعب بانک نو پای دی در دو سال اخیر، این بانک را بانکی رو به رشد و در مسیر شکوفایی ارزیابی کرد.

وی در ادامه گفت: سهامدار عمده بانک یعنی فرزندان شاهد و ایثارگر در پایان سال 90 ،بانک دی را به عنوان مجموعه ای پذیرفتند که توانسته خدماتی ارائه دهد که در آن مقطع سایر بانک ها نتوانستند آن خدمات را انجام دهند.

بذری در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی از خدمات بانک دی، پرداخت حقوق معوق خانواده های معظم ایثارگران را از جمله اقدامات مهم مدیران ستاد و شعب بانک دی دانست.

وی با تاکید بر اینکه باید وضعیت بانک دی  از شرایط مطلوب کنونی به وضعیتی بسیار مطلوب برسد ، لازمه این اقدام را تنظیم منابع و مصارف بانک و استفاده بهینه از منابع به دست آمده دانست.

قائم مقام مدیر عامل با بیان اینکه ما در جذب منابع درست عمل کرده ایم تاکید کرد که در مصرف منابع نیز باید صحیح عمل شود.

بذری درخصوص ایجاد شعب مجازی خاطرنشان کرد: ما مصوبه داریم تا 313 شعبه مجازی ایجاد کنیم تا این شعب مجازی با استفاده از ابزار الکترونیکی کار دریافت و پرداخت را صورت دهند.

ملکی مشاور اجرایی مدیر عامل به عنوان آخرین سخنران این نشست  با اشاره بر ارائه سریع و با دقت خدمات شعب به مشتریان خاطرنشان کرد: برای پرداخت تسهیلات 5 تا 50 میلیون تومانی نیازی به دریافت وثیقه نیست و داشتن سفته و یک ضامن کفایت    می کند.

وی با تاکید بر اینکه مشتریان باید بدانند بانک دی بانک بسیار سالمی است افزود: هزاران مدیر در حوزه بانکداری سالم وشفاف کار کرده اند و رؤسای شعب بانک دی هم جزئی از همان خانواده هستند.

مشاور اجرایی مدیرعامل صاحبان اصلی بانک دی را جوانانی دانست که به تازگی به جمع کاربران این بانک پیوسته اند ودر این خصوص گفت: هفته گذشته 11 نیرویی را که در سال های اخیر استخدام کرده و پرورش داده بودیم، ارتقای شغلی دادیم و از این اقدام ترسی نداریم.

وی همچنین با اعلام این خبر که تیم پینگ پنگ بانک دی تشکیل شده است افزود: این تیم متشکل از نوشاد عالمیان و سایرین است و انشاءالله امسال در مسابقات پیروز خواهند شد.

ملکی در ادامه مراسم رؤسای جدید شعب بانک دی را به همکاران  معرفی کرد و برای آنان  آرزوی موفقیت نمود.

شایان ذکر است در این نشست ادبی معاون اعتبارات وامور بین الملل، فتاحی معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت، صالحی معاون بازاریابی و سرمایه گذاری و لریان فرد معاونت بانکداری الکترونیک گزارشی از عملکرد ماههای اخیر واحدهای متبوع ارائه کرده و تعدادی از رؤسای شعب منتخب دیدگاهها و مشکلات شعب را جهت دستیابی به اهداف و برنامه های تعیین شده برشمردند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٨/۱۵

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!