پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بت شکن خبر داد:

افزایش ضریب رضا‌یت‌مندی مشتریان بانک اقتصاد نوین

نیوزبانک- مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: تخصصی سازی خدمات بانک اقتصادنوین در سال گذشته زمینه را برای بهبود کیفیت خدمات این بانک فراهم کرد، به طوری که ضریب رضا‌یت‌مندی مشتریان این بانک به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: تخصصی سازی خدمات بانک اقتصادنوین در سال گذشته زمینه را برای بهبود کیفیت خدمات این بانک فراهم کرد، به طوری که ضریب رضا‌یت‌مندی مشتریان این بانک به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری نویزبانک، محمدهاشم بت‌شکن در بازدید از دفتر بانکداری شرکتی شمال تهران این بانک، افزود: یکی از خدمات تخصصی بانک، خدمت بانکداری شرکتی است که از طریق این خدمت نیاز مالی و سایر خدمات مورد نیاز شرکت‌های بزرگ تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات بانکداری شرکتی از طریق دفاتر این خدمت به مشتریان ارایه می‌شود، اظهار داشت: به منظور تسهیل ارایه خدمت به شرکت‌های بزرگ، بانک اقتصادنوین نسبت به راه‌اندازی دفاتر بانکداری شرکتی اقدام کرده که خدمات این دفاتر از طریق مدیران حساب (account managers) به مشتریان ارایه می‌شود.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به روند توسعه‌ای صنایع در کشور گفت: بانک اقتصادنوین خود را موظف به همراهی و حمایت از صنایع کشور می‌داند به همین منظور به زودی خدمات بانکداری شرکتی گسترش خواهد یافت.

در ادامه این مراسم بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین، مدیران حساب بانکداری شرکتی را صادق و کارگشای مشکل صنایع توصیف کرد و گفت: جلب اعتماد صنایع بزرگ از اهداف اصلی خدمت بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین است که این هدف جز در سایه صداقت و صراحت محقق نخواهد شد.

در این بازدید علاوه بر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، معاونین و مدیران بانکداری شرکتی این بانک نیز حضور داشتند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٨/۱٣

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!