پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

عضو هیات مدیره بانک ملی:

تکریم ارباب رجوع رمز موفقیت در بانکداری نوین است

خبرهای بانکی – عضو هیات مدیره بانک ملی با تاکید بر این که مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، رمز موفقیت در بانکداری نوین است، گفت: کارکنان بانک باید برای اهتمام به امور مشتریان همه تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرهای بانکی به نقل از روابط عمومی بانک ملی، مسعود خاتونی که به همراه محمد رضا صدری رئیس اداره امور شعب شمال تهران از شعبه مقدس اردبیلی و شعبه ولنجک بازدید می کرد، افزود: بانک توجه به اصل مشتری مداری را رمز موفقیت در فضای رقابتی حال حاضر می داند.

وی ادامه داد: تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری و استفاده از بسترهای خدمات نوین بانکداری مانند بانکداری غیر حضوری در کنار کاهش قیمت تمام شده پول، می تواند به بهبود بیش از پیش عملکرد بانک کمک کند.

ارزیابی آمار عملکردی شعب در حوزه جذب منابع، تخصیص بهینه منابع، بررسی نحوه پیگیری و وصول مطالبات و مطالعه در خصوص پتانسیل های موجود برای ارائه خدمات بانکداری غیر حضوری از جمله موارد مطرح شده در این بازدیدها بود.

تاریخ خبر: ۱٣۹٧/٠٣/٠۹ ۱٣:٣٣:۱٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!