پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

آرشه، معاون پشتیبانی بانک:

12000 مشتری کلیدی در بانک مهر اقتصاد سرمایه‎گذاری کرده‎اند

نیوزبانک- معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد در همایش شرکای ماندگار با محوریت تقدیر از سرمایه‎گذاران ایرانی و حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: حدود 12 هزار مشتری کلیدی در بانک مهر اقتصاد کشور سرمایه‎گذاری کرده‎اند.

معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد در همایش شرکای ماندگار با محوریت تقدیر از سرمایهگذاران ایرانی و حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: حدود 12 هزار مشتری کلیدی در بانک مهر اقتصاد کشور سرمایهگذاری کردهاند.        

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، رضا آرشه در همایش شرکای ماندگار با محوریت تقدیر از سرمایهگذاران ایرانی و حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: حدود 12 هزار مشتری کلیدی در بانک مهر اقتصاد کشور سرمایهگذاری کردهاند.

معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد کشور با بیان اینکه حفظ و ارتقای ارزش مشتریان، تقویت فرهنگ مشتریمداری، معرفی خدمات و محصولات ویژه، شناسایی و درک دقیقتر نیازها و انتظارات، قدردانی و تقدیر از مشتریان در سطوح استانی، بستر لازم برای ایجاد باشگاه مشتریان کلیدی مهر از مهمترین اهداف برگزاری همایش مشتریان کلیدی یا شرکای ماندگار محسوب می‌شود، اضافه کرد: پیشرو بودن در ارائه خدمات و محصولات، بانکداری اسلامی در ایران و شناخته شده در منطقه خاورمیانه مهمترین چشم‏انداز بانک مهر اقتصاد در افق 1395 است.

آرشه با بیان اینکه مجموع مشتریان بانک مهر اقتصاد در سطح کشور 9 میلیون و 270 هزار نفر اعلام شده است، یادآور شد: تعداد ATMهای فعال در شبکه بانک مهر اقتصاد نیز 750 عدد برآورد شده است.

آرشه برگزاری بیش از 300 هزار نفر ساعت دورههای آموزشی را از جمله اقدامات انجام شده در زمینه بانکداری اسلامی ار سوی بانک مهر اقتصاد دانست و یادآور شد: تطبیق کامل قراردادهای عقود اسلامی با موازین شرع مقدس یکی از مهمترین دستاوردهای بانکداری اسلامی در این بانک بوده است.

وی در زمینه الزامات استقرار بانکداری اسلامی با بیان اینکه تقویت بنیه علمی کارکنان و برنامه جامع آموزشی یکی از مهمترین محورهای این هدف مهم است، خاطر نشان کرد: انطباق عملیات بانکی با موازین شرعی و حقوقی و لزوم بازنگری آنها از دیگر محورهای بانکداری اسلامی به شمار میرود.

معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد کشور ایجاد مراکز مشاوره فقهی در جامعه، مشتریان و کارکنان، نهادینه کردن فرهنگ بانکداری اسلامی در سطح مشتریان و جامعه، ایجاد نظارت شرعی، ایجاد نظام انگیزشی و بازدارنده برای بانکداری اسلامی را از دیگر اهداف بانکداری اسلامی برشمرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٨/٠۹

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!