پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بانک شهرحامی انتشار کتاب بازاریابی خدمات بانکی شد

نیوزبانک- کتاب بازاریابی خدمات بانکی با حمایت بانک شهر و با هدف توسعه فرهنگ مدیریت علمی و افزایش دانش بازاریابی در میان بانک های کشور منتشر شد.

کتاب بازاریابی خدمات بانکی با حمایت بانک شهر و با هدف توسعه فرهنگ مدیریت علمی و افزایش دانش بازاریابی در میان بانک های کشور منتشر شد.

ابه گزارش پایاه خبری نیوزبانک، ین کتاب که با نگاهی کاربردی به بازار ایران و به قلم رضا اکبری اصل رئیس اداره بازاریابی و توسعه بازار بانک شهر و علی سلیمانی بشلی از نویسندگان و صاحبنظران حوزه بازاریابی بانکی به رشته تحریر درآمده است برای نخستین بار در چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، رونمایی و مورد استقبال اساتید و کارشناسان حوزه بازاریابی کشور قرار گرفت.

در بخش هایی از مقدمه این کتاب آمده است؛ در سال های اخیر صنعت بانکداری شاهد رقابت شدید توام با فرصت ها و تهدیدهای زیادی بوده است . به طور مسلم هیچ بانکی نمی تواند ارائه دهنده تمامی خدمات ممکن باشد و در زمینه خدماتی که ارائه می دهد، بهترین باشد. بانک ها می توانند با بررسی نقاط قوت خویش و فرصت های موجود در بازار، استراتژی هایی در پیش بگیرند که به یک جایگاه رقابتی مناسب در بازار دست یابند. شیوه هایی که بتوانند از طریق آنها به موقعیت های متمایزی نسبت به رقبا دست یافت.

همچنین کتاب "بازاریابی خدمات بانکی" از 12 فصل با عناوین کلیات بازاریابی در بانک ها، جایگاه یابی در بانکداری، بخش بندی بازار و تعیین مشتریان هدف، بهبود کیفیت خدمات و انتخاب استراتژی بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل سکوت مشتری، باشگاه مشتریان، تحلیل رقبا و شناخت مزیت رقابتی، فرآیند معرفی خدمات جدید، تبلیغات در صنعت بانکداری، بانکداری اسلامی و نما و فضای داخلی شعب تشکیل یافته است.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٨/٠۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!