پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

تشریح اهداف بانک توسعه صادرات در سال۹۷

خبرهای بانکی ـ مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات هدف‌گذاری‌های مهم برای جذب مشتریان جدید در سال ۹۷ را زمینه جذب‌ سه گروه اعلام کرد و گفت: این مشتریان شامل شرکتهای دانش بنیان، شرکت های بزرگ بورسی صادرات محور و همچنین شرکتهای کوچک و متوسط هستند.

به گزارش خبرهای بانکی به نقل از اگزیم نیوز، حبیب احمدی با اشاره به رسالت و مأموریت بانک توسعه صادرات ایران برای حمایت از صادرات غیرنفتی و رشد اقتصادی گفت: همه برنامه ریزی ها و راهبردهای اتخاذ شده در بانک در سطوح مختلف برای نیل به این اهداف اتخاذ شده و مدیریت امور شعب و بازاریابی نیز تمام اهتمام خود را به کار بسته تا بیش از پیش در تحقق این مهم گام بردارد.

حبیب احمدی با اشاره به اهمیت ارتباط مؤثر با مشتریان و صادرکنندگان به عنوان کلید تعامل سازنده خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای برگزاری نشستهای تخصصی در استانها با صادرکنندگان و فعالان اقتصادی، مهمترین برنامه مدیریت امور شعب و بازاریابی برای برقراری تعامل دوسویه، شناخت نیازها و خواسته های صادرکنندگان و پاسخگویی مستقیم به مشکلات آنها بوده است؛ این نشستها از 2 سال پیش آغاز شده و طی آن سعی شده در راستای درک و شناخت نیازهای واقعی صادرکنندگان رفع مشکلات آنها برنامه ریزی کنیم.

احمدی اذعان داشت: در کنار نشست های یاد شده، هماهنگی لازم برای حضور مدیرعامل و اعضای محترم در استانها در دستور کار قرار گرفته تا زمینه ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با صادرکنندگان نیز اجرایی شود.

حبیب احمدی ارائه خدمات مشاوره ای از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی برای مشتریان توسط باشگاه مشتریان بانک را از دیگر برنامه های این مدیریت برای سال آتی ذکر کرد و گفت: هدف از این تشکیل این کارگاه ها، تبیین آخرین نکات کارشناسی، فنی و تخصصی بانکی در حوزه های اعتباری، ارزی و امور بین الملل برای مشتریان است.

مدیر امور شعب و بازاریابی، پوشش حداکثری صادرکنندگان نمونه ملی و استانی به ویژه صادرکنندگان استانی را از دیگر رویکردهای این مدیریت برای سال 97 عنوان کرد و افزود: در سال آتی علاوه بر ادامه همکاری با صادرکنندگان منتخب، برنامه ریزی لازم به منظور جذب سایر صادرکنندگان از جمله صادرکنندگان شایسته تقدیر نیز انجام شود.

وی گفت: تمرکز بر افزایش رضایت مشتریان از طریق راه اندازی و توسعه سامانه جامع نظرسنجی و اخذ بازخورد از مشتریان ازدیگر راهبردهای سال جدید خواهد بود تا در کنار توسعه باشگاه مشتریان ، به نحو مطلوب خدمات مورد نیاز به صادرکنندگان ارائه شود.

مدیر امور شعب و بازاریابی اعلام کرد: طرح پایلوت بانکداری شرکتی شاخصها، معیارها و مدل انتخاب شرکتهای مشمول آن ، نهایی شده است و امیدواریم با اجرای کامل بانکداری شرکتی در سال آینده، گامی بلند در جهت تسهیل و تسریع ارائه خدمات به شرکتهای منتخب طرح بانکداری شرکتی برداشته شود.

حبیب احمدی با اذعان به نقش مدیریت امور شعب و بازاریابی به عنوان حلقه واسط و پل ارتباطی بین صف و ستاد و مدیریت ارشد بانک اظهار امیدواری کرد با تلاش و همت مضاعف همه همکاران سال جدید، سالی توام با موفقیت، در مسیر خدمت رسانی به مشتریان ، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی باشد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٧/٠۱/۲۲ ۱۲:۵٣:۱٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!