Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
برتری روابط عمومی بانک صادرات در جشنواره برترین های روابط عمومی :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برتری روابط عمومی بانک صادرات در جشنواره برترین های روابط عمومی

نیوزبانک-روابط عمومی بانک صادرات بر اساس رأی هیأت داوران در هشتمین جشنواره برترین های روابط عمومی به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و از امیر صفری مدیر این اداره تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی بانک صادرات بر اساس رأی هیأت داوران در هشتمین جشنواره برترین های روابط عمومی به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و از امیر صفری مدیر این اداره تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها که با شعار استاندارد سازی و حرفه ای گرایی و با حضور بیش از 600 نفر از اساتید، کارشناسان، صاحب­نظران داخلی و خارجی، دانشجویان و مدیران حوزه روابط عمومی و ارتباطات در روزهای اول و دوم آبان ماه برگزار گردید روابط عمومی این بانک را به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار داد.

بر اساس این گزارش روابط عمومی این بانک در مراسم افتتاحیه هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها، لوح و تندیس ویژه جشنواره برترین های روابط عمومی در بخش تکریم ارباب رجوع و مشتری گرایی را از سوی هیأت داوران جشنواره در سال 91 به روابط عمومی این بانک اهدا شد.

شایان ذکر است این بانک به منظور ارج نهادن به شأن و کرامت هموطنان و ارباب رجوع و ارزش­آفرینی برای مشتریان بستر های ارتباطی لازم را از طریق ابزارهای همچون ایمیل، تلفن و ارتباط حضوری و مستقیم فراهم ساخته است. بر این اساس از سال89 مرکز صدای سپهر را با کد 09602 راه اندازی نموده که طی آن مشتریان می توانند علاوه بر استفاده از خدمات تلفن بانک، از مشاوره کارشناسان مرکز برخوردار و شکایات، انتقادات و پیشنهادهای خود را در سریع­ترین زمان ممکن به گوش مدیران بانک برسانند.

گفتنی است بانک صادرات ایران در یک­سال اخیراً علاوه بر دریافت تندیس و لوح یاد شده توانسته است از مدیرعامل این بانک به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر به دلیل توسعه و ارتقای روابط درون و برون سازمانی تقدیر به عمل آمد و این بانک در محافل و مجامع بین المللی نیز توانسته است بر اساس رتبه بندی مجله معتبر بنکر در بین1000 بانک برتر جهان رتبه 259 راکسب و به عنوان برترین بانک ایرانی معرفی شود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٨/٠۵

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!