پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران

بانک شهر در بخش برنامه ریزی ارتباطی برتر شد

نیوزبانک-- روابط‌عمومی بانک شهر در بخش برنامه‌ریزی ارتباطی با ارایه کمپین تبلیغاتی "ما با قرارهایمان زندگی می‌کنیم" در جایگاه برتر قرار گرفت.

 روابط‌عمومی بانک شهر در بخش برنامه‌ریزی ارتباطی با ارایه کمپین تبلیغاتی "ما با قرارهایمان زندگی می‌کنیم" در جایگاه برتر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، بر اساس رای هیات داوران هشتمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران در سال‌1391 متشکل از اساتید دانشگاه، نخبگان و نظریه‌پردازان حوزه ارتباطات‌، لوح سپاس اثر برتر روابط‌عمومی در رشته برنامه‌ریزی ارتباطی برای طراحی کمپین تبلیغاتی بانک شهر با شعار "ما با قرارهایمان زندگی می‌کنیم" به روابط‌عمومی بانک شهر اختصاص یافت.

در این نشست ابتدا سفیدی دبیرکل هشتمین سمپوزیوم روابط‌عمومی به شرح مقدمات و فرایند شکل‌گیری اهداف سمپوزیوم پرداخته و شرح مختصری پیرامون مفاهیم حرفه‌ای گرایی و استانداردسازی در روابط‌عمومی‌ها مطرح نمود.

در ادامه نیز ساروخانی دبیر کمیته علمی سمپوزیوم با اشاره به این موضوع که کارشناسان روابط‌عمومی، معماران و کلیدداران هزاره سوم می‌باشند، خاطرنشان کرد روابط‌عمومی‌ها با اطلاعات و دانش بشری در ارتباط بوده و از این حیث، حرفه‌ای فاخر و نیازمند حرفه‌ای‌گرایی و استاندارد‌سازی هستند.

در این دوره از سمپوزیوم 250سازمان، تعداد‌1900 اثر را در 9بخش رقابتی به قضاوت هیات داوران گذاشتند و داوران نیز طی دو مرحله به ارزیابی آثار ارسالی پرداخته و برگزیدگان مورد تقدیر قرار گرفتند.

مرادی‌نیا مدیرامور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک شهر در حاشیه این نشست با اشاره به جزئیات بیشتری از کمپین "ما با قرارهایمان زندگی می‌کنیم" گفت: تدوین کمپین‌های تبلیغاتی قاعدتاً برگرفته از استراتژی و چشم‌انداز‌های سازمان صورت می‌پذیرد و در فضای کنونی و رقابت فشرده شبکه بانکی، چشم‌انداز اصلی بانک شهر طراحی و ارایه کارآمدترین خدمات آسان به شهروندان، حسب نیازسنجی‌های اعتباری می‌باشد.

وی در ارتباط با مشخصه اصلی کمپین "ما با قرارهایمان زندگی می‌کنیم" افزود: بانک شهر در این کمپین سعی در تقویت ارتباطات عاطفی و اجتماعی بیشتر با مشتریان و شهروندان در سرتاسر کشور دارد و اظهار امیدواری کرد با اجرای این کمپین، خصایص و رفتارهای پسندیده جامعه با ادبیات مورد انتظار به افکارعمومی یادآوری شود.

مرادی‌نیا در پایان اظهار داشت کمپین بانک شهر در میان سایر کمپین‌های شرکت‌کننده در بخش رقابتی سمپوزیوم روابط‌عمومی به عنوان کمپین برتر انتخاب شده که این موضوع، توفیقی برای بانک شهر در ارایه خدمت بیشتر به شهروندان ایرانی محسوب می‌شود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٨/٠۲

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!