پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در چهارمین کنفرانس بازاریابی خدمات بانکی

روابط‌عمومی بانک شهر حامی برتر بازاریابی شد

نیوزبانک- روابط‌عمومی بانک شهر در روز پایانی چهارمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی به عنوان روابط‌عمومی برتر حامی بازاریابی مورد قدردانی قرار گرفت.

روابط‌عمومی بانک شهر در روز پایانی چهارمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی به عنوان روابط‌عمومی برتر حامی بازاریابی مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، چهارمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی در حالی به کار خود پایان داد که در مدت دو روز برگزاری این مراسم بیش از 700 نفر از مدیران ارشد و کارشناسان حوزه روابط‌عمومی و بازاریابی همچنین روسا و معاونین شعب بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری گردهم آمدند.

در این رویداد که با عنوان "بازاریابی خدمات بانکی در عمل" تشکیل شد، شرکت کنندگان از سخنرانی صاحب نظران داخلی و خارجی استفاده کرده و به بحث و گفت و گو پرداختند. در مراسم اختتامیه کنفرانس نیز با جمع بندی مطالب ارایه شده از حامیان کنفرانس با اهدای جوایزی قدردانی شد.

میثم مرادی‌نیا، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک شهر گفت: روابط‌عمومی و بازاریابی در کسب توفیق در هر سازمانی نقش ویژه و مکمل دارند. بنابراین دیدگاه امروزی، روابط‌عمومی می‌بایست از فعالیت‌های بازاریابی، پشتیبانی لازم را انجام داد.

مرادی‌نیا یادآور شد: در شرایط کنونی در بین ارایه کنندگان خدمات بیش از هرچیز تفاوت در نحوه تعامل و ارایه خدمات به مشتریان وجود دارد و بدین ترتیب سرویس گیرندگان ترجیح می‌دهند با سازمان‌هایی کار کنند که در کنار روابط تجاری مطلوب، به آنان و تمایلاتشان توجه خاصی نشان داده و شرایط مناسب برای ایجاد درک مثبت و متقابل را در محیطی مساعد فراهم آورند.

وی افزود: از این منظر کار تیمی و هماهنگ بین روابط‌عمومی و بازاریابی می‌تواند بستر شایسته‌ای برای تولید هم‌افزایی مورد لزوم سازمان‌ها را به وجود آورده و بدون تردید ثمرات این اتحاد در بین مشتریان، کارکنان و مدیران مجموعه‌ها توزیع خواهد شد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٧/۲٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!