پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیرعامل بانک ملی در همایش اداره امور شعب استان اصفهان:

مهمترین شاخصه درعرصه رقابت ارائه خدمات متمایز است

نیوزبانک- مدیر عامل بانک ملی یکی از مهمترین شاخصه ها درعرصه بانکداری را ارائه خدمات مطلوب ، سریع و ارزان به مشتریان دانست و گفت : باید برنامه ای تدوین شود تا خدماتی را که ارائه دهیم که ما را از دیگران متمایز کند

مدیر عامل بانک ملی یکی از مهمترین شاخصه ها درعرصه  بانکداری را ارائه خدمات مطلوب ، سریع و ارزان به مشتریان دانست و گفت : باید برنامه ای تدوین شود تا خدماتی را که ارائه دهیم که ما را از دیگران متمایز کند        

 

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان اصفهان با حضور  حیدری مدیر عامل، خواجه حسنی عضو هیات مدیره ، محمدی مدیر امور استان ها و دیگر مسئولان اداره امور شعب برگزار شد .

در این همایش  حیدری با اشاره به محورهای عملیاتی شعب و اهمیت نقش بانک ها اظهار داشت : صنعت بانکداری یکی از مهمترین دستاوردهای بشری است که بدون آن تقریبا تمامی فعالیت های مختل می شود و بانک ملی  با سابقه ارزشمند خود در سطوح کشوری و بین المللی به عنوان بزرگترین موسسه بانکی کشور فعالیت می کند و در حال حاضر این امانت بزرگ و سنگین به ما سپرده شده است .

مدیر عامل با اشاره به نقش سرمایه انسانی در ارتقای عملکرد سازمان ها افزود : بانک ملی  با تجربه ای بالغ بر 84 سال یکی از غنی ترین سازمان ها از لحاظ برخورداری از سرمایه انسانی مجهز به دانش علمی و فنی است که با اتکا به این سرمایه ارزشمند باید الگو و سرمشق سایر سازمان ها قرار گیرد .

وی خاطرنشان ساخت : بزرگترین وظیفه مدیران ایجاد انگیزه در بین کارکنان است و یکی از راهکارهای ایجاد این انگیزه تقویت ارتباطات سازمانی بخصوص ارتباط مدیران با کارکنان است .

 حیدری با اشاره به موضوع مهم برنامه ریزی اظهار داشت : فعالیت در حوزه بانکداری تفاوت های فاحشی با سایر عرصه ها دارد و مهمترین راهکارها در این خصوص ، بحث رقابت پذیری سازمان ها و برنامه ریزی های هدفمند در این باب است .

 وی یکی از مهمترین شاخصه ها در این عرصه را ارائه خدمات مطلوب ، سریع و ارزان به مشتریان دانست و گفت : باید برنامه ای تدوین شود تا خدماتی را که ارائه می کنیم ما را از دیگران متمایز کند و برای بهره وری بیشتر لازم است که به موضوع کارآمدی با مؤلفه اثربخشی توجه کنیم و با اصلاح شبکه و مراقبت از منابع انسانی و رفع یأس و ناامیدی و پرورش منابع انسانی مؤثر درخصوص بهره وری سازمانی تلاش کنیم .

مدیر عامل در بخش دیگری از سخنان خود به بحث مصارف اشاره کرد و افزود : همکاران در شعب باید با توجه به میزان اعتبار مشتریان ، آنها را شناخته و بعد به سراغ سایر موارد بروند ، ریسک عملیاتی را با توجّه به شرایط محیطی ارزیابی کرده و مسیر تسهیلاتی خود را از توقف در عقود مبادله ای به حرکت به سوی عقود مشارکتی تنظیم کنند .

حیدری افزود : با توجّه به انعقاد قرارداد میان بانک ملّی  و صندوق توسعه ملّی ، استان ها نیازهای خود را در این زمینه شناسایی کنند تا بتوانند از فرصت به وجود آمده حداکثر استفاده را ببرند .

مدیر عامل در بخش مطالبات معوق اظهار داشت : مسائل و موضوعات اعتباری را باید با راهکارهایی اعتباری حلّ و فصل کنیم . در این خصوص هیچ پرونده مطالبات معوقی نباید بلاتکلیف بماند . تمامی اقدامات در این زمینه باید مستند باشد و اقدامات نیز بهنگام و بموقع صورت پذیرد .

بخش دیگر سخنان  حیدری به موضوع بهبود روشها اختصاص داشت که در این زمینه گفت : آنچه موجب تفاوت بین بانک ها و مؤسسات است ، روش های ارائه خدمات است . در این زمینه با حذف حرکت های موازی ، اصلاح روش ها و گسترش خدمات الکترونیکی می توان به طور مؤثر اقدام کرد .

به گفته وی ایجاد شعب تمام الکترونیکی یکی از محصولات جدیدی است که می تواند بانک ملی  را نزد مشتریان بخصوص جوانان و نوجوانان متمایزکند . در بخش دیگری از این همایش  خواجه حسنی عضو هیات مدیره نیز با اشاره به نقش متمایز مدیران در سازمان گفت : مدیر موفق کسی است که لحظه ای تصمیم گرفته و سازمان را با کمترین اشتباه در تصمیم گیری به پیش می برد .

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٧/۲٤
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!