پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

نسبت به سال89 صورت گرفت:

رشد47 درصدی تماس مشتریان با بانک پارسیان

نیوزبانک-بررسی عملکرد واحد ارتباط با مشتریان بانک پارسیان نشان می دهد، این واحد در شش ماه اول سال 91، پاسخگوی 44,380 تماس بوده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 8 درصد درو نسبت به مدت مشابه آن در سال 89 ، 47 درصد رشد داشته است.

بررسی عملکرد واحد ارتباط با مشتریان بانک پارسیان نشان می دهد، این واحد در شش ماه اول سال 91، پاسخگوی 44,380 تماس بوده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 8 درصد درو نسبت به مدت مشابه آن در سال 89 ، 47 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک؛ عملکرد واحد ارتباط با مشتریان بانک پارسیان نشان می دهد، به طورکلی در دو سال گذشته به ترتیب پیغام های صوتی ضبط شده توسط این مرکز 196 درصد ، ایمیل های ارسالی به مرکز 65% و تماس های تلفنی 45 درصد افزایش داشته است.

بیشترین تماس های برقرارشده با مرکز از طریق تلفن بوده است. شایان توجه است که تعداد ایمیل های ارسالی به بانک از جانب مشتریان و مردم روز به روز بیشتر می شود که نشانه توسعه و پیشرفت ارتباطات الکترونیکی بین بانک و مخاطبانش است.

بر اساس این گزارش، بیشترین تماس ها با مرکز در شش ماه اخیر پیرامون موضوعات خدمات الکترونیکی، کارت ها و خدمات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) است.

همچنین نتایج بدست آمده از مقایسه موضوعات تماس های رسیده به مرکز در نیمه اول سال های 90 و 91 نشان دهنده آن است که درخواست استخدام در بانک پارسیان در سال جاری نسبت به سال گذشته و موضوعات مربوط به خدمات الکترونیکی (تلفنبانک، خدمات شرکت تاپ و ...) همواره بیشترین موضوعات مورد سوال مشتریان بوده و با توجه به ارایه خدمات الکترونیکی جدید، روز به روز نیز افزایش می یابد، تعدادتماسها درخصوص اطلاعات شعب  افزایش یافته، ارایه پیشنهاد از طرف مردم 26 درصد سوالات مربوط به سهام، کارت ها، انواع حساب ها، خدمات ارزی و تسهیلات کاهش یافته است.

بر این اساس، بیش از چهار سال از تاسیس و راه اندازی واحد «ارتباط با مشتریان بانک پارسیان» می گذرد و هم اکنون این مرکز با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان از طریق چندین نرم افزار پاسخگوی تماس های تلفنی، ایمیل ها، پیامک ها و پیغام های صوتی مشتریان و تمامی افرادی است که نیاز به راهنمایی و مشاوره در زمینه خدمات مختلف بانکی دارند. پاسخگویی موثرو باکیفیت به مشتریان، تکریم مشتری، سرعت در ارایه خدمت و امنیت اطلاعات مشتریان از اصول محوری عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان است.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٧/۲٠

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!