پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برندهای پوشاک خارجی در ایران سرمایه‌گذاری نمی‌کنند

خبرهای بانکی _ عضو هیأت مدیره مرکز پژوهش‌های اتحادیه پوشاک برندهای پوشاکی که وارد ایران شدند و از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز گرفتند، هنوز نتوانستند طرف‌های خود را متقاعد کنند که در کشورمان سرمایه‌گذاری و تولید کنند.

به گزارش خبرهای بانکی ، محسن سلیمانی عضو هیئت مدیره مرکز پژوهش اتحادیه پوشاک در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون دستور العمل ساماندهی واردات پوشاک اجرایی نشده است؟ گفت: این دستور العمل نیاز به بستر سازی و زمینه سازی دارد تا بتواند به طور کامل اجرایی شود.

سلیمانی با حضور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: برندهای پوشاکی که وارد ایران شدند و از وزارت صنعت ، معدن و تجارت مجوز گرفتند، هنوز نتوانستند طرف های خود را متقاعد کنند که در کشورمان سرمایه گذاری و تولید کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید خود باوری داشته باشیم، ادامه داد: قادر به تولید کردن هستیم و امکانات خوبی داریم.

سلیمانی گفت: اکنون یکی از محورهای اصلی اتحادیه پوشاک، تولید است و همه تلاش ما در این راستاست.

عضو هیئت مدیره مرکز پژوهش های اتحادیه پوشاک افزود: کمیته های تولید پوشاک را با توجه به کارگروه های لباس به زودی تشکیل می دهیم و امیدواریم تولید و توزیع کنندگان ما با مراجعه به این کارگروه ها و هماهنگ شدن، بازار لازم را بدست بیاریم.

وی اضافه کرد: در مرکز پژوهش های اتحادیه پوشاک طرح های مدونی در همه زمینه های توزیع، تولید و زنجیره تامین آماده شده است، امّا به علت اینکه انتخابات اتحادیه در پیش بود، این طرح ها ارائه نشد پس از انتخابات ارائه خواهد شد.

منبع: فارس
تاریخ خبر: ۱٣۹٦/٠۹/۱٨ ۱۱:۲٦:٤۵

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!