پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

رشد 100 درصدی منابع پست بانک در طی 6 ماه

نیوزبانک-منابع پست بانک در شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته 2 برابر رشد داشته است.

منابع پست بانک در شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته 2 برابر رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، غلامحسین صباغی مدیر امور شعب و مناطق پست بانک به تشریح عملکرد شش ماهه این امور پرداخت و گفت: در طول این مدت تعداد 15 شعبه در شهرستانهای فاقد پست بانک ایجاد و راه اندازی شده و براساس مصوبات کارگروه های استانی 300 دفترخدمات بانکی شهری و روستائی نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: استفاده از 250 کارگزار دفاتر در شعب ناظر بانک با هدف صرفه جویی 5 میلیارد ریالی هزینه ها، تجهیز 90 شعبه به خودرو و راننده برای نظارت و پشتیبانی بهینه دفاتر و شعب، انجام مقدمات به کارگیری 135 کارگزار از طریق دفاتر منتخب برای آموزش، بازاریابی، پشتیبانی، نظارت، هماهنگ کننده و رابط دفاتر و شعب، انجام مقدمات پروژه جمع آوری وجوه دفاتر شهری به عنوان همکار اداره کل خزانه داری و مبادلات و ساماندهی دفاترخدمات بانکی شهری و تفکیک باجه های پست بانک از سایر بخش های دفاتر خدمات ارتباطی از مهم ترین فعالیت های امور شعب و مناطق در نیمه اول سال جاری بوده است.

صباغی اظهار داشت: انجام مطالعات مقدماتی طرح ایجاد 100 باجه بدون نیرو تا پایان سال جاری، ایجاد مدیریت پروژه در امور شعب به منظور اجرا و پیگیری برنامه ها و طرح ها، راه اندازی سامانه پیام کوتاه به منظور ارتباط مستمر با مدیران و روسای شعب با رویکرد توسعه ای، تهیه شناسنامه نیازهای شعب همراه با تحلیل اطلاعات، بازنگری تعرفه های دفاترخدمات بانکی با رویکرد افزایش تعرفه ها و ارتقاء انگیزه کارگزاران و ارزیابی مهارت و دانش تخصصی روساء و معاونان پیشنهادی برای شعب در قالب آزمون های کتبی ساختار یافته و روش مصاحبه توفان فکری، ساماندهی مکانی، تجهیز و بهینه سازی شعب و مدیریت پرداخت یارانه نقدی بیش از 1 میلیون و 500 هزار سرپرست خانوار در 14 هزار و 500 شعبه و دفاترخدمات بانکی شهری و روستایی بدون مشکل و مغایرت از دیگر فعالیت های این مدیریت در شش ماهه اول سال است.

مدیر امور شعب و مناطق پست بانک، حفظ مشتریان کلان، راهیابی به بازارهای جدید، حفظ محیطی مناسب همراه با تعامل مثبت و سازنده با سایر بخش های ستادی و اجرائی، ابداع روش های جدید در بهره مندی از امتیاز واگذاری خدمات بانکی به بخش خصوصی و پیگیری استراتژی بهبود در عوامل داخلی با الویت نیروی انسانی را از مهمترین اهداف و برنامه های این امور ذکر کرد.

وی خواستار مشارکت همه جانبه کارکنان بانک در نظام پیشنهادات بانک و ارایه طرح ها و ایده های نو در عرصه های بانکداری الکترونیک و همچنین جذب منابع و خدمات نوین شد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٧/۲٠
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!