پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بازديد مديرعامل موسسه اعتباري ثامن از مرکز ارتباط با مشتريان

خبرهای بانکی ـ مديرعامل موسسه اعتباري ثامن و مديرحوزه مديريت با حضور در مرکز ارتباط با مشتريان به بازديد از بخش‌هاي مختلف اين مرکزپرداختند.

به گزارش خبرهای بانکی ؛ در اين بازديد مديريت روابط عمومي از چگونگي راه اندازي اين مرکز ، نحوه ارتباط با مشتريان و نوع درخواست ها و انتظارات ايشان گزارشي را براي مديرعامل بيان کرد.

محمد حسين نظري توکلي در بازديد از مرکز تماس موسسه به جهت ارتباط مستقيم و استماع نداي مشتري نسبت به پاسخگويي تعدادي از تماس هاي مشتريان و پيگيري مشکلات آنان اقدام نمود .

وي ضمن بازديد از مرکز تماس به مجموعه روابط عمومي تاکيد کرد عوامل مرکز تماس هرچه قوي تر ، سرزنده تر ، شاداب تر و با رعايت اصل مشتري مداري به فعاليت خود ادامه دهند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٦/٠۹/۱٣ ۱٦:٣۹:۵۲

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!