پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در شهریور ماه سال جاری

صدای سپهربانک صادرات درگوش 42000 هزار مشتری پیچید

نیوزبانک- بررسی عملکرد واحد ارتباط با مشتریان بانک صادرات ایران (صدای سپهر) نشان می دهد این واحد در شهریور ماه سالجاری به 42 هزار تماس برقرار شده از سوی مشتریان پاسخ داده است.

بررسي عملکرد واحد ارتباط با مشتريان بانک صادرات  (صداي سپهر) نشان مي دهد اين واحد در شهريور ماه سالجاري به 42 هزار تماس برقرار شده از سوي مشتريان پاسخ داده است.

 

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، تعداد تماس‌ها با مرکز صداي سپهر با شماره تلفن (09602) شهريور ماه سالجاري به حدود 42 هزار تماس بالغ شد براساس اين گزارش استقبال مشتريان از خدمات اين مرکز روند رو به رشدي داشته به گونه‌اي که در شهريور ماه سالجاري نسبت به مقطع زماني مشابه در سال گذشته تعداد 16  هزار تماس افزايش داشته که اين ميزان بيانگر 38 درصد رشد مي‌باشد، همچنين اين مرکز درخصوص خدمات تلفن بانک در همان مقطع زماني به تعداد 6 ميليون و 400 هزار تماس برقرار شده  پاسخ داده است.

مرکز صداي سپهر بانک صادرات  باهدف ارزش آفريني براي مشتريان، تکريم مقام و شان مخاطبان و پاسخگويي به سوالات درزمينه خدمات بانکي ايجاد شده است. هموطنان از سراسر کشور مي‌توانند ضمن تماس با شماره  09602 علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و ... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نيز بهره مند و انتقادات، سوالات و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در ميان بگذارند.

مرکز صداي سپهر باهدف حداکثر پاسخگويي به سئوالات مشتريان در زمينه خدمات بانک صادرات ، تکريم، ارزش نهادن به خواسته‌هاي آنان، راهنمايي و مشاوره ايجاد شده است. خدمات اين مرکز نقش مهمي در کاهش ترافيک، آلودگي هوا و هزينه‌هاي و وقت مشتريان در سطح کشور دارد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٧/۱۹
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!