پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

اولویت بانک مهر اقتصاد جلب رضایت مشتریان قرار میگیرد

خبرهای بانکی ـ معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در جمع روسای دوایر اداره امور شعب استان کردستان گفت: برای دستیابی به اهداف بانک، احترام و جلب رضایت مشتری باید در اولویت همکاران باشد.

به گزارش خبرهای بانکی ؛ ایرج نیک‌اختر _ معاون اعتبارات و بین الملل بانک_ در این نشست با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: همکاران باید با مطالعه آخرین دستورالعمل ها، عقود، قراردادهای تسهیلاتی و خدمات جدید بانکداری، ضمن ارتقاء اطلاعات شغلی و حرفه ای خود، پاسخگوی تقاضای مشتریان و سپرده گذاران باشند.

معاون اعتبارات بانک تصریح کرد: ارزش آفرینی روز افزون برای سازمان از طریق افزایش سودآوری در کنار ایفای مسئولیت های اجتماعی یکی از اصلی ترین اولویت های بانک است از اینرو همه باید با همدلی و هم افزایی در مسیر اهداف و برنامه های کلان بانک مهر اقتصاد گام برداریم. 

وی نقش کارکنان در موفقیت بانک را بسیار مهم دانست و افزود: نیروی انسانی کارآمد تضمین کننده رشد و بالندگی یک سازمان است و بحمدالله بانک مهر اقتصاد دارای پشتوانه عظیمی از کارکنان متعهد و خدمتگذار است که با وجود این ظرفیت، چشم انداز بسیار خوبی پیش روی این مجموعه قرار دارد.

وی در ادامه با تاکید بر خدمت بی منت به مشتری و ارباب رجوع، اظهار داشت: امروزه احترام به مشتری بزرگترین تبلیغ و عامل موفقیت در کسب و کار است به طوریکه طبق پژوهش های صورت گرفته یک مشتری راضی تنها بر روی 7 نفر تاثیر مثبت می‌گذارد اما یک مشتری ناراضی می تواند نظر 25 نفر را نسبت به یک بنگاه اقتصادی تغییر دهد و این یک اصل علمی ثابت‌شده در مدیریت است.

نیک اختر در پایان رصد عوامل رشد استان‌‌های موفق و شناسایی نقاط قابل بهبود سایر استان‌ها را از مولفه های اصلی موفقیت‌ اداره امور شعب استان کردستان عنوان کرد و ابراز داشت: باید بر روی یک هدف تمرکز کنیم و بدانیم که برای قدم برداشتن در مسیر رشد و تعالی نیازمند کسب دانش و اطلاعات مورد نیاز حرفه خود هستیم.

تاریخ خبر: ۱٣۹٦/٠۹/٠۵ ۱٤:۱٣:٣۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!