پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

نسبت به سال89:

تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان 47 درصد بیشتر شد

نیوزبانک - واحد ارتباط با مشتریان بانک پارسیان در شش ماه اول سال 91، پاسخگوی 44,380 تماس از کانال های مختلف ارتبادر بوده است .

واحد ارتباط با مشتریان بانک پارسیان در شش ماه اول سال 91، پاسخگوی 44,380 تماس از کانال های مختلف ارتبادر بوده است .

به گزارش پایاه خبری نیوزبانک، بررسی عملکرد واحد ارتباط با مشتریان بانک پارسیان نشان می دهد این واحد در شش ماه اول سال 91، پاسخگوی 44,380 تماس از کانال های مختلف ارتبادر بوده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 8% و نسبت به مدت مشابه آن در سال 89 ، 47 درصد رشد داشته است.

این عملکرد نشان می دهد، به طورکلی در دو سال گذشته به ترتیب پیغام های صوتی ضبط شده از سوی این مرکز 196%، ایمیل های ارسالی به مرکز 65% و تماس های تلفنی 45% افزایش داشته است.

بیشترین تماس های برقرارشده با مرکز از طریق تلفن بوده است. شایان توجه است که تعداد ایمیل های ارسالی به بانک از جانب مشتریان و مردم روز به روز بیشتر می شود که نشانه توسعه و پیشرفت ارتباطات الکترونیکی بین بانک و مخاطبانش می باشد.

بر اساس این گزارش بیشترین تماس ها با مرکز در شش ماه اخیر پیرامون موضوعات خدمات الکترونیکی، کارت ها و خدمات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) می باشد.

همچنین نتایج بدست آمده از مقایسه موضوعات تماسهای رسیده به مرکز در نیمه اول سال های 90 و 91 نشان دهنده آن است که درخواست استخدام در بانک پارسیان در سال جاری نسبت به سال گذشته و موضوعات مربوط به خدمات الکترونیکی (تلفنبانک، خدمات شرکت تاپ و ...) همواره بیشترین موضوعات مورد سؤال مشتریان بوده و با توجه به ارائه خدمات الکترونیکی جدید، روز به روز نیز افزایش می یابد، تعدادتماسها درخصوص اطلاعات شعب  افزایش یافته، ارائه پیشنهاد از طرف مردم 26% وسؤالات مربوط به سهام، کارتها، انواع حسابها، خدمات ارزی و تسهیلات کاهش یافته است.

بیش از چهار سال از تأسیس و راه اندازی واحد «ارتباط با مشتریان بانک پارسیان» می گذرد و هم اکنون این مرکز با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان از طریق چندین نرم افزار پاسخگوی تماس های تلفنی، ایمیل ها، پیامک ها و پیغام های صوتی مشتریان و تمامی افرادی است که نیاز به راهنمائی و مشاوره در زمینه خدمات مختلف بانکی دارند. پاسخگویی مؤثرو باکیفیت به مشتریان، تکریم مشتری، سرعت در ارائه خدمت و امنیت اطلاعات مشتریان از اصول محوری عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان است.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٧/۱٧

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!