پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

پیشتازی شعبه میدان معلم کاشان در ارائه خدمات قرض الحسنه و طرح «پیوند مهرایران»

خبرهای بانکی _ شعبه میدان معلم شهرستان کاشان یکی از شعب موفق بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان است که طي مدت ۱۳۰ روز توانسته بالغ بر ۸۷ ميليارد ريال منابع قرض الحسنه جذب نمايد؛ از اين رو به منظور به اشتراك گذاري تجربيات براي كسب موفقيت هاي بيشتر ساير شعب، با سيد رضا راستي الحسيني رئيس شعبه مذكور گفتگو نموديم.

به گزارش خبرهای بانکی ، راستی الحسیني در رابطه با اقدامات موثر صورت گرفته در حوزه هاي مختلف بانکداري بيان داشت: با برنامه ريزي منسجم و تلاش هاي انجام شده، عليرغم تازه تاسيس بودن شعبه ميدان معلم، موفق به جذب بيش از ۸۷ ميليارد ريال در مدت ۱۳۰ روز شده ايم.
وی با اشاره به اینکه ۹۹ درصد مشتریان را اشخاص حقیقي تشکيل داده اند، افزود: اين امر، جذابيت خدمات بانک قرض الحسنه مهر ايران و استقبال بي نظير هموطنان از سبد محصولات و طرح هاي تسهيلات آن را نشان مي دهد.
رئیس شعبه میدان معلم ضمن تاکید به ویژگي هاي رفتاري متقاضيان در برخورداري از خدمات قرض الحسنه بانک تصريح کرد: برخي از مشتريان پس از دريافت تسهيلات و خدمات مورد نظر، سطح تعاملات خود را تا حدودي کاهش مي دهند. در اين خصوص، با استفاده از خلاقيت و نوآوري در خلق طرح هاي مناسب همچون تداوم مهر، انگيزش مهر و پيوند مهر ايران مي توان اين دسته از مشتريان را به استمرار همكاري هاي بلند مدت تشويق كرد.
راستی الحسینی در رابطه با توجه مراجعین شعبه معلم کاشان به طرح پيوند مهر ايران اظهارداشت: اين شعبه در مدت زماني کوتاه، با تشريح کامل و صريح طرح پيوند مهر و پاسخگويي مناسب به سوالات متقاضيان، سهم بسزايي از افتتاح حساب اين طرح را به خود اختصاص داده است تا مشتريان بتوانند با بهره مندي از اين نوع خدمات گسترده بانک قرض الحسنه مهر ايران براي آينده خود و فرزندانشان سرمايه گذاري كنند.
وی همچنین، در خصوص اهمیت تلاش برای تحقق اهداف و برنامه هاي راهبردي اقتصاد مقاومتي و گامهاي موثر شعبه مذبور در اين زمينه، گفت: همکاران شعبه ميدان معلم، بخشي از توجهات خود را به جذب منابع قرض الحسنه و تخصيص آن به حوزه هاي کارآفريني و اشتغال با هدف راه اندازي کسب و کارهاي كوچك و يا تهيه تجهيزات و ادوات كار معطوف داشته اند.
راستی الحسینی، توسعه بانکداری الکترونيک را يکي از ابزارهاي ترغيب مشتريان به استفاده از خدمات غير حضوري دانست و تصريح كرد: امكانات و خدمات الكترونيكي بانك علاوه بر تسهيل در انجام امور بانكي، با جلوگيري از ترددهاي غير ضروري، موجبات كاهش ترافيك و به تبع آن پاكي هوا و بهبود محيط زيست را فراهم مي كند. از اين رو تلاش مي كنيم تا با افزايش آگاهي مشتريان، ميزان برخورداري از اين دسته از خدمات را افزايش دهيم.
وی درباره فعالیت های انجام شده در عرصه مشتری مداري، تکريم ارباب رجوع و رعايت اصول اخلاقي بيان داشت: تمامي همکاران سعي دارند تا با ارئه مطلوب انواع خدمات بانکي حس رضايتمندي مشتريان را ارتقاء دهند و در اين راستا از هيچ کوششي دريغ نمي كنند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٦/٠٨/۱۵ ۱۲:۵٣:۵۱

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!