پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مشتری مداری و تکریم مراجعین از گام هاي موثر بانک قرض الحسنه مهر است

خبرهای بانکی ـ تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بازديد از شعب اصفهان بيان داشت: بازاريابي از ابزارهايي است که مي تواند رشد درآمدهاي بانک را افزايش دهد و توجه به مشتري مداري و تكريم ارباب رجوع از گام هاي موثر براي جذب منابع جديد مي باشد.

به گزارش خبرهای بانکی ، تلیکانی عضو هيات مديره بانک به همراه نجدي مدير امور استان ها و چقازردي رئيس اداره بازرسي و حسابرسي داخلي طي سفر به استان اصفهان از دواير مختلف ستادي و شعب مرکزي( كد ۲۴۰۱)، آيت ا.. كاشاني(كد۲۴۲۲)، آل خجند(كد۲۴۱۴)، بهار (كد۲۴۲۰)، غدير(كد۲۴۱۱)، جي(كد۲۴۱۶)، ميدان ارتش(كد۲۴۰۵)، بلوار كشاورز(كد ۲۴۲۱) و هشت بهشت(كد۲۴۱۹) بازديد نمودند.
در جریان این بازدیدها، آمار عملکرد شعب در حوزه های گوناگون بانکي از جمله: ميزان جذب منابع و تحقق اهداف و سياست هاي اعتباري نيمه اول سال جاري، کنترل مصارف، پيگيري وصول مطالبات و اقدامات شايسته صورت گرفته براي ارتقاء مشتري مداري و تکريم مراجعين در شعب مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت.
حسن تلیکانی ضمن تقدیر از تلاش های همکاران در راستاي تحقق برنامه هاي تدوين شده اظهار داشت: امروزه دنياي کسب و کار بر پايه" مشتري مداري" و " رضايت مشتريان" استوار است به گونه اي كه گسترش خدمات و جذب مشتري بدون در نظر گرفتن اين اصول كار بسيار مشكلي خواهد بود.
وی افزود: مهارتهای ارتباطی مطلوب روسا و پرسنل شعب باعث ایجاد حس خوشايند، موثر و مثبت در مشتريان شده و کمک مي کند تا رضايتمندي متقاضيان از خدمات و طرح هاي تسهيلات قرض الحسنه بانک افزايش يابد.
شایان ذکر است، مشرف مدیر شعب استان اصفهان در این بازدیدها گزارش مبسوطي از عملکرد دواير ستادي و شعب تحت مديريت خود ارائه نمود.
همچنین، در ادامه این سفر تلیکانی به منظور تشريح و معرفي سبد محصولات بانک و تقويت همکاري هاي دو جانبه با سازمان ها و نهادها، طي نشستي با مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ديدار و گفتگو كرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٦/٠٧/۱٦ ۱٤:۲۲:۵۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!